אייר חיפה, חברת התעופה הישראלית החדשה, הודיעה כי בשל המצב הביטחוני בצפון, היא תמשיך להפעיל את טיסותיה מנמל התעופה בן גוריון לפחות עד לתאריך 26.10.

לאחר יום הכיפורים ועד אחרי חג סוכות, בין התאריכים 14.10 ועד 26.10, אייר חיפה תפעיל 4 טיסות בימי חול מטרמינל 3 שבנתב"ג ללרנקה שבקפריסין וחזרה.

טיסות אייר חיפה בין נתב"ג ולרנקה, אשר ישמשו גם כטיסות "חילוץ", יתומחרו במחיר התחלתי של $119 לכיוון מלרנקה לנתב"ג ו-$199 לכיוון מנתב"ג ללרנקה, כפוף לזמינות המושבים. 

שקט מתנתקים: כך נראית חופשה במלון ביום כיפור
נתקעתם בקפריסין בלי טיסה? בואו לעשות מהלימון אוזו

טיסות החברה מנתב"ג לנמל התעופה הבינלאומי רמון ימשיכו במתכונת של שתי טיסות יומיות לכל כיוון במחיר של 99 שקל לכיוון עד ערב יום הכיפורים (11.10.24) ויחודשו עם תחילת הפעילות מחיפה.

החברה מציעה גמישות רבה, גם בימי שגרה, בכל רכישה של כרטיסי הטיסה ומאפשרת ביטול תמורת קרדיט לרכישה עתידית או שינוי מועד הטיסה עד 24 שעות לפני ההמראה באמצעות ״ניהול ההזמנה״ באתר החברה. בנוסף, החברה מודיעה על הרחבת צי המטוסים שלה עם קליטת המטוס השני מדגם ATR 72-600, המצויד ב-72 מושבים. מהלך זה מאפשר לחברה להגדיל מיידית את היקף פעילותה ולהבטיח רציפות שירותית ללקוחותיה.

גונן אוסישקין, מייסד שותף ומנכ"ל אייר חיפה, מסר: "בתקופה מאתגרת זו, אנו פועלים במלוא המרץ להתאים את פעילותנו למצב הביטחוני ולמציאות המשתנה. אנו מחויבים לבטיחות נוסעינו ולשירות הציבור הישראלי, ומודים ללקוחותינו על הסבלנות וההבנה."