רשות שדות התעופה (רש"ת) הודיעה היום על זכייתה של רשת בתי הקפה "לנדוור" במכרז ההסעדה של טרמינל 3 בנתב"ג. לנדוור תפעיל שני בתי קפה - באולם הנוסעים היוצאים ובאולם הציבורי (שחקים), במקום רשת "אילנס" שתקופת החוזה שלה הסתיימה.

הזכייה של "לנדוור" מצטרפת לשורת מסעדות ובתי קפה חדשים שזכו לאחרונה במכרזי ההסעדה של רש"ת, ביניהם בליקר בייקרי, טאטי, וקפה קפה. עבודות הבינוי של המתחמים החדשים צפויות להתחיל בתחילת שנת 2025.

לנדוור, שהחלה את דרכה כבית הקלייה הראשון בישראל, מתחייבת להתאים את פעילותה לאופי המשתנה של שדה התעופה ולספק שירות מהיר ויעיל. הרשת תציע מגוון רחב של מוצרים, כולל אפשרויות לטבעונים ונמנעי גלוטן, עם דגש על טריות ואיכות.

אחרי הפסקה של חצי שנה: ארקיע מחזירה את הטיסות לדובאי
השמיים נפתחו - אז למה רק חברת תעופה אחת מחדשת את הטיסות?

בהתאם למדיניות רש"ת, המחירים בנתב"ג יהיו זהים למחירי הרשת בשוק המקומי. בנוסף, יוצעו חמישה מוצרים ב"סל המוצרים הבסיסי" במחירים מוזלים, כגון מים מינרלים ב-8 שקלים (חצי ליטר) וקפה הפוך או קרואסון גדול ב-12 שקלים בלבד.

רש"ת צפויה להוציא בקרוב גל נוסף של מכרזים בתחומי הקמעונאות וההסעדה, כולל הפעלת מערך החניונים בנתב"ג ובשדה התעופה רמון, מתחמי Grab & Go, חנויות צעצועים, טרקליני אח"מ וחנות סלולר בשדה התעופה רמון.