אייר חיפה, חברת התעופה הישראלית החדשה, מודיעה היום (שני) על הרחבת הפעילות בקו נתב"ג-לרנקה. ברקע ביטולי הטיסות של חברות תעופה זרות, החברה מעבה את פעילותה ותפעיל במהלך חודש נובמבר עד שש טיסות יומיות.

באתר החברה ניתן למצוא היצע רחב של טיסות לקפריסין בחודש נובמבר במחיר החל מ-39 דולר מנתב״ג ללרנקה ו-98 דולר הלוך ושוב. לוח הזמנים הרחב מאפשר חיבוריות ניכרת למגוון טיסות המשך מלרנקה ליעדים שונים באירופה.

ברקע המצב הביטחוני, נכון לרגע זה, הטיסות של אייר חיפה מופעלות מטרמינל 3 בנתב"ג, עם גישה נוחה לרכבת ישראל. החברה מציעה מדיניות גמישה בכל כרטיסי הטיסה המאפשרת שינוי או ביטול עד 24 שעות לפני הטיסה, עם קבלת קרדיט לשימוש עתידי באמצעות אתר החברה.

King Jason Protaras, מלון בקפריסין (צילום: Louis Hotels)
King Jason Protaras, מלון בקפריסין (צילום: Louis Hotels)

בהמשך לסגירת המרחב האווירי בצפון, החברה מתכננת להתחיל את פעילותה מנמל התעופה הבינלאומי בחיפה החל מה-1 בדצמבר, בכפוף להערכת המצב הביטחונית והאישורים המתאימים.

מאייר חיפה נמסר כי: "אנו מצפים בקוצר רוח להתחיל את פעילות החברה מנמל התעופה בחיפה. עד שזה יתאפשר, ננצל את האפשרות לפעול מנתב״ג ועל רקע ביטולי הטיסות של החברות הזרות, נציע מגוון תדירויות בכל יום לקפריסין שיאפשרו לציבור הנוסעים הישראלי דווקא בתקופה זו להנות מזמינות גבוהה ומחירים סופר אטרקטיביים לצד היכרות עם אייר חיפה, חברת התעופה של הצפון".