ארקיע ממשיכה להתחדש גם בתקופת המשבר בענף התעופה: החברה הודיעה היום על מינויה של ליאת בל סומר לתפקיד ראש מערך לקוחות אסטרטגיים, במסגרתו תוביל גם את תחום הקיימות והאחריות התאגידית (ESG).
המינוי מגיע בתקופה מאתגרת במיוחד בתחום התיירות בישראל. בל סומר, שהצטרפה לארקיע לפני כשנה והקימה את מערך התקשורת של החברה, הגיעה לתפקיד לאחר שניהלה את התקשורת הבינלאומית במטה החטופים. בתפקידה האחרון כראש מערך התקשורת היוצאת, הובילה את החברה בתקופת מלחמת "חרבות ברזל".
"שילוב ערכי הקיימות והאחריות התאגידית בפעילות העסקית הוא קריטי להצלחה בטווח הארוך", אמר מנכ"ל ארקיע, עוז ברלוביץ. לדבריו, הניסיון של בל סומר בתקשורת בינלאומית יסייע בקידום תחום הלקוחות האסטרטגיים.
בתפקידה החדש צפויה בל סומר להרחיב את פעילות האגף העסקי של החברה, תוך שימת דגש על אסטרטגיית ESG - תחום שהופך למשמעותי יותר בענף התעופה העולמי על רקע משבר האקלים. בל סומר, בעלת ניסיון של 20 שנה בתחום התקשורת, תיכנס לתפקיד באופן מיידי.