נוסע של חברת התעופה דלתא איבד את קור רוחו לאחר שנאלץ לוותר על מושבו המשודרג במחלקה ראשונה - וגילה שהמושב הועבר לנוסע על ארבע: כלב.
"שודרגתי למחלקה ראשונה הבוקר, אבל אחרי רבע שעה הורידו אותי בדרגה למושב גרוע יותר ממה שהיה לי קודם", סיפר הנוסע המתוסכל בפורום של דלתא. "שאלתי את הפקידה מה קורה והיא אמרה 'משהו השתנה'".
"בסדר, הייתי מאוכזב אבל ויתרתי. ואז עליתי למטוס וראיתי את הכלב הזה במושב שלי במחלקה ראשונה... ופשוט רתחתי", כתב הנוסע שצירף תמונה של הכלב התמים יושב במושב שיועד לו במקור.
לאחר שפנה לשירות הלקוחות של דלתא, הנוסע המתוסכל, שקיבל לבסוף מושב עם מרווח רגליים גדול יותר, התרגז עוד יותר כשנאמר לו שכל נוסע עשוי להידרש לשנות את מקומו כדי לאפשר מקום לחיות שירות - וכי "אין מה לעשות" במצבים כאלה.
"אין סיכוי שהכלב הזה טס עם חברת התעופה הזו יותר ממני", התעקש הנוסע, שכינה את המצב "בדיחה מוחלטת". "מה הטעם להיות נאמן לחברת תעופה הזו יותר? באמת. ישבתי בשקט כשאחרים התלוננו על היחס של חברת התעופה ללקוחות לאחרונה והירידה ברמת השירות, אבל אני מתחיל לשאול את עצמי שאלות לגבי הנאמנות שלי".
העיירה הכי יפה בעולם נמצאת שעה מהיעד התיירותי - והיא כמו סוד שמור
מצאנו את המלון המושלם בת"א - אבל אתם חייבים להגיע בעיקר בסופ"ש
נוסעים רבים של דלתא מיהרו להביע תמיכה בנוסע המאוכזב. "שמתם לב שבשום מקום אחר בחיים לא רואים כמות כזו של חיות שירות? מגיעים לשדה התעופה ופתאום הם מופיעים מכל עבר", כתב אחד הגולשים. "זה קורה רק בארה"ב. בשום מקום אחר זה לא קורה. זו תסמונת אמריקאית טיפוסית", הוסיף אחר.
אבל בעוד שהמצב היה מרגיז, עובד של דלתא הצטרף לשיחה כדי להזכיר לכולם שמבחינה חוקית, נוסעים עם צרכים מיוחדים וחיות שירות מקבלים עדיפות בשורות עם מרווח רגליים גדול.