פקטורי 54 מרחיבה את אימפריית האופנה שלה לעולם הביוטי והלייף סטייל בהשקעה חסרת תקדים של 90 מיליון שקלים. במהלך שאפתני, הקבוצה מתכננת לפתוח 12 חנויות בארבע השנים הקרובות, שיציעו מותגי טיפוח, איפור ובישום מהיוקרתיים בעולם - חלקם לראשונה בישראל.
"כל הרעיון הזה של להקים מותג ביוטי מלווה אותנו הרבה שנים", אומר רוני אירני, מייסד ומבעלי הקבוצה. "המותגים שאנחנו הולכים להביא לא יכולים כיום להגיע לארץ בגלל שאין להם את רצפת המכירה המתאימה. פה אנחנו נכנסים לתמונה ומשלבים את עולם האופנה עם עולם הביוטי. פתיחת רשת 'פקטורי 54 ביוטי' מהווה מהלך אסטרטגי משמעותי בהבאת החוויות והמותגים המובילים בעולם לצרכן הישראלי. אנו מחויבים להציע פלטפורמה ייחודית שתעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות, שירות וחוויה וליצור סינרגיה בין עולם האופנה ועולמות הביוטי והלייף סטייל כפי שנהוג בבירות אירופה".
החנות הראשונה, בשטח של 180 מ"ר, תיפתח בגלילות במרץ 2025, וחנות הדגל, בשטח של 350 מ"ר, תושק בספטמבר 2025 בקניון עופר רמת אביב. הסניפים יכללו חדרי טיפולים, צוות מקצועי של מאפרים וקוסמטיקאיות, וחדרי ייעוץ אישיים. השבוע, יושק גם אתר ייעודי לביוטי בתוך אתר פקטורי 54.
"ביוטי מכניס התרגשות לחיים", מסבירה יפעת אירני. "הרעיון הוא לעשות משהו שיאפשר לכל אחת למצוא את הביטוי שלה. בהתחלה נפנה לקהל הנשי ובהמשך נפנה גם לקהל הגברי. הרשת תאפשר לנו לחשוף את הצרכניות לטרנדים ומותגים חדשניים".
בין המותגים שיימכרו ברשת: Loewe Home, Jo Malone London, Frederic Malle, Giorgio Armani Beauty, ו-Tom Ford Beauty. "חקרנו לעומק את התחום ואנחנו יודעים איזה מותגים אנחנו צריכים לייצג", מדגיש אירני. "המותגים מדברים לאנשים שמחפשים דברים ייחודיים שכיום לא נמצאים בארץ".
לניהול המיזם מונה עידו ברק, בעל 15 שנות ניסיון בתחום, שכיהן כסמנכ"ל הסחר והמכירות של קבוצת אסתי לאודר. טווח המחירים יהיה רחב - בין 150 ל-6,000 שקלים.