התכתבויות מכוערות ומזעזעות בין מורה בבית ספר בבאר שבע לסייעת לשני תלמידים, בהן מכנה המורה את התלמידים בשלל שמות גנאי, בהם "מדרוב", "מפגרת" ו"מסריחה"', נחשפו הבוקר (רביעי) ב"מעריב". רחלי, הילדה עליה נכתבו הדברים הקשים, שוחחה עם "מעריב", ושיתפה בתחושותיה הקשות בסוגיה. 

"המפגרת הגיעה": ההודעות המזעזעות של מורה מב"ש על תלמידתה הפוסט טראומתית | בלעדי

"אני ברגשות מעורבים. כשגיליתי מה קרה הייתי מזועזעת, דווקא לאחרונה המורה הזאת חייכה אליי אחרי תקופה ארוכה של יחס רע ופתאום ראיתי את ההודעות האלה ולא הבנתי מה קורה", סיפרה. 

עוד היא סיפרה על היחס הקשה לו זכתה מצד המורה: "תמיד היא הייתה מאיימת להשעות אותי, היא צעקה עליי המון פעמים, התעלמה ממני והשפילה אותי מול כל הכיתה. הייתי מבקשת משהו והיא הייתה צועקת מול כולם. הרגשתי שאני אוויר לידה. כל כך עצוב לי שזה ככה".

"בתחילת השנה שמחתי שהיא המורה שלי, לא הכרתי אותה, חשבתי שהיא תבין אותי ותעזור לי וכנראה טעיתי", ציינה והוסיפה: "גיליתי את מה שקרה דרך הקבוצה של התלמידים בכיתה, ואז אמא סיפרה לי. הילדים בכיתה דיברו על זה ואז מחקו את כל התגובות, ילדה אחת חסמה את כולם בקבוצה וביקשה לא לדבר על המקרה הזה יותר".

עוד אמרה: "הרגשתי מאוד רע. לא הלכתי היום לבית הספר, כל עוד המורה שם אני לא מתכוונת להגיע יותר לבית הספר. קשה לי לראות אותה, אני לא רוצה לדבר איתה".