אל"י – האגודה להגנת הילד, הארגון היחיד בישראל המטפל בכל סוגי האלימות בקרב ילדים (מינית, פיזית, נפשית), יוצא בשיתוף פעולה עם היחידה לעלייה וקליטה של הסוכנות היהודית. במסגרת שיתוף הפעולה, ייצפו למעלה מ- 400 בני נוער בכיתות ז' – יא, השוהים במרכזי הקליטה של הסוכנות היהודית, בהצגה של אל"י - "משהו ממך אצלי", העוסקת בפגיעה מינית בין בני נוער ובשימוש פוגעני ברשת ובמדיה החברתית.  

מטרת שיתוף הפעולה היא לתת לבני נוער, עולים חדשים, ידע וכלים להתמודד עם פגיעות ואף לזהות בעצמם סיטואציות מסוכנות הקשורות בפגיעות מיניות, פגיעות גוף או פגיעות דרך הרשת. בנוסף לכך, הצוותים במרכזי הקליטה, קיבלו הדרכה והכנה לקראת ההצגות, כדי שיוכלו לנהל שיחות המשך עם בני הנוער בנושאי ההצגה.

לדברי ורד אחיהון, מנהלת תחום תוכן של היחידה לעלייה וקליטה בסוכנות היהודית: "כחלק מתהליך הקליטה אותו עוברים בני הנוער במסגרות הקליטה, אותן מפעילה הסוכנות היהודית, אנו שמים דגש גם על פיתוח חוסן ומיומנויות להתמודדות ברשתות החברתיות". שיתוף הפעולה עם אל"י – האגודה להגנת הילד, מאפשר לנו להעלות את הנושא החשוב לשיח פתוח ולתת לבני הנוער כלים מקצועיים. 

לדברי לימור גרינברג, מנהלת תחום חינוך ומניעה באל"י – האגודה להגנת הילד: "מדובר בשיתוף פעולה חשוב ומרגש, המאפשר לנו להגיע אל בני נוער שעדיין אינם שולטים בשפה העברית ולהצליח להעביר גם להם, באופן מותאם עבורם, תכני מוגנות חשובים ומצילי חיים. דרך ההצגה בני הנוער חווים ומזדהים עם הסיטואציות העולות בה, לומדים לזהות מצבי סיכון ואת חשיבות הפנייה לעזרה לגורמים הרלוונטיים. גרינברג מוסיפה: מבחינתנו, המטרה היא לחזק גם את הצוותים החינוכיים המלווים את בני הנוער, לעודד אותם לייצר שיח המשכי בנושאי מוגנות ומניעת פגיעות ולבסס תקשורת פתוחה עם בני הנוער, על מנת שיהוו כתובת משמעותית עבורם לשיתוף, היוועצות ופנייה לעזרה בעת הצורך.