ראש הממשלה בנימין נתניהו עבר המהלך הלילה הליך להשתלת קוצב לב בבית החולים שיבא. בתוך כך, על רקע הדיווחים בקשר למצבו הבריאותי, הסבירו פרופ' איל נוף, מנהל שירות אלקטרופיזיולוגיה פולשנית ופרופ' רועי בינרט, מנהל המכון להפרעות קצב בשיבא, כי "ההפרעה שנרשמה באק"ג של ראש הממשלה נמשכה מספר שניות בלבד, במידה וקצב הלב שלו לא היה מתאושש - היינו מגיעים למצב של קצב לב איטי, עד כדי אובדן הכרה ודום לב".

עוד הסבירו: "נתניהו סובל מזה שנים מהפרעת הולכה ידועה, וכשהוא השתחרר ביום ראשון שעבר מבית החולים היינו בתחושה שהאירוע עצמו היה משני להתייבשות, והיו לכך סימנים בבדיקות הדם ובבדיקות נוספות. עם זאת, לא יכולנו לשלול הפרעת הולכה חולפת, ולכן נהגנו כפי שאנחנו נוהגים בכל מטופל במצב".

כאמור, ראש הממשלה עבר הליך להשתלת קוצב לב. בהודעה מצולמת עדכן נתניהו ומסר: "לפני שבוע שמו לי מכשיר לניטור, המכשיר הזה צפצף ואמר שאני צריך לקבל קוצב לב עוד הלילה. אני מרגיש מצוין, אבל אני מקשיב לרופאים שלי. הניסיונות להגיע להסכמה רחבה נמשכים גם כעת, בכל מקרה הרופאים אומרים שאהיה חופשי מחר בשעות הצהריים ואוכל להגיע לכנסת להצבעה".

מבית החולים שיבא תל השומר נמסר הבוקר: "במהלך הלילה התריע מכשיר הניטור של ראש הממשלה נתניהו על הפרעת קצב בליבו. בהמלצת רופאיו, הוחלט להשתיל בליבו קוצב לב. ההליך התבצע תחת טשטוש, על ידי פרופ׳ רועי בינרט ופרופ׳ איל נוף, ועבר בהצלחה, ללא סיבוכים. מצבו הרפואי של ראש הממשלה טוב, והוא יישאר להשגחה במחלקה הקרדיולוגית בשיבא".