קרה לכם שעשיתם דיאטה ופתאום הפסקתם לרדת במשקל למרות שהתמדתם ועשיתם בדיוק מה שעשיתם לפני ושגרם לכם להשיל ממכם אי אילו קילוגרמים מיותרים?

כך הכל התחיל: הסיפור המרגש שעומד מאחורי חטיף הסניקרס
זוג נואש להריון קיים יחסי מין בצורה שגויה במשך 4 שנים: "האישה עדיין בתולה"

התזונאי ד"ר מייקל מוסלי אמר ל"דיילי מייל" ש"כאשר אנחנו מרזים אנחנו מאבדים שומן לצד כמות גדולה של שריר, מה שמוביל לירידה בשריפת הקלוריות, שגורמת לעצירה בירידה במשקל".

"שלא כמו שומן, השרירים שורפים אנרגיה לאורך כל היום, גם כאשר אדם ישן. לכן, כאשר אנו מאבדים מסת שריר, קצב חילוף החומרים הבסיסי שלנו (הקלוריות שהוא שורף במנוחה) מאט גם הוא, כך שקשה להגיע למשקל היעד", הסביר.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

לדברי ד"ר מוסלי, "חילוף החומרים יכול להישאר פעיל אם אדם רוצה לרדת במשקל באמצעות הקפדה על קבלה של מספיק חלבון בתזונה, דבר שמאוד חיוני כדי לשמור על מסת שריר".

"כדי לרדת במשקל בצורה בטוחה ויעילה, הקפידו לצרוך לפחות 50 גרם חלבון ביום (מקורות טובים הם בשר, דגים, ביצים, טופו ודגנים מלאים), ושצריכת החלבון היומית שלכם תחולק בין שלוש הארוחות העיקריות, שכן זו אחת הדרכים הטובות ביותר לספוג אותו", אמר המומחה.

ד"ר מוסלי הסביר כי "בין אם אדם מנסה לרדת במשקל ובין אם לאו, מומלץ לאכול שתי ביצים (15 גרם חלבון) או דגים (25 גרם חלבון) לארוחת הבוקר, ולהקפיד לקבל לפחות 20 גרם חלבון גם בצהריים וגם בערב".

הוא גם המליץ על פעילות גופנית סדירה ובמיוחד על אימוני התנגדות כגון שכיבות סמיכה וסקוואטים, כדי לסייע בשמירה על השרירים.