חברת אלטמן, אשר מתמחה במכירת תוספי תזונה ומוצרי בריאות, משיקה קמפיין לא שגרתי. כוכב הקמפיין אינו הדוגמן עם "הגוף המושלם", אך הוא בהחלט אדם המהווה השראה עבור אנשים רבים מאוד.
הקמפיין החדש מבוסס על סיפור חייו של זיו שילון, ששירת בתור קצין גבעתי בצבא, ובמסגרת שירותו נפצע קשה מפיצוץ מטען על גדר רצועת עזה ב-2012 ואיבד את ידו השמאלית.
הקמפיין, כך אומרים באלטמן, מציג את יכולתו של שילון לנצח את האתגרים הפיזיים שאותם הגוף צריך לעבור, על מנת לעמוד בתחרות "איש הברזל". שילון, כנגד כל הסיכויים, סיים בהצלחה את תחרות "איש הברזל" שהתקיימה באריזונה בארה"ב. עוד יצוין כי בצילומי הקמפיין האינטנסיביים שילון רץ 25 קילומטרים ביום אחד.
בעשור האחרון עלתה המודעות לאורח חיים בריא - אנשים אוכלים בריא יותר ומחפשים דרכים לשמירה על כושרם הגופני. במסגרת הקמפיין, חברת אלטמן תשיק את Cetilar - הדור הבא בהפחתת כאבי שרירים ומפרקים ובשיפור כושר התנועה.
מדובר, לדברי החברה, בקרם חדשני, מוגן פטנט, ש"מסייע בהפחתת כאבים ובתהליכי שיקום התא".