מחקר שנערך לאחרונה בבריטניה קבע כי אכילת פירות בלילה יכולה לעזור לאדם לישון ולהירגע, ופרי הקיווי מבצע תפקיד זה ביעילות מירבית. לכן, מומחים ממליצים לאכול אותו לפני השינה. קיווי מהווה מרכיב עיקרי בשגרת השינה של אנשים במשך שנים רבות, והמדע תומך בערכו התזונתי כעזר שינה.

רופאים אומרים שמחסור בשינה עלול להוביל לאינספור בעיות נפשיות ופיזיות, כמו לחץ דם גבוה ועלייה במשקל, ולכן אין זה מפתיע שאנו תמיד מחפשים דרכים לנוח יותר. המחקר מצביע שפרי הקיווי יכול לעזור לשפר את איכות השינה, תזמון השינה ויעילות השינה לאחר חודש של צריכה קבועה של הפרי לפני השינה. "קיווי מכיל כמויות גבוהות של סרוטונין ונוגדי חמצון, ויטמינים כמו חומצה פולית וויטמינים מקבוצת B, שיכולים לסייע בטיפול בהפרעות שינה וכן לסייע באיפוס לוח השינה", הוסיף דובר המחקר.

בנוסף לאכילת קיווי, צום מקפאין, עשר שעות לפני השינה, מסייע גם כן לשנת לילה טובה, זאת משום שלוקח לקפאין עשר שעות עד שהוא יוצא ממחזור הדם. הדובר הוסיף: "שינה סדירה מסייעת רבות בשמירה על לוח זמנים בריא מכיוון שהיא מאפשרת לגוף להישאר בהתאמה לקצב השעון הביולוגי ביתר קלות".

הקפדה על שעת שינה ושעת השכמה קבועה תעזור לשמור על סדירות הגוף, מה שיספק את הסיכויים הטובים ביותר לקבל שבע עד תשע שעות שינה באיכות טובה בלילה.