אם ניסיתם לרדת במשקל לאחרונה, כנראה שאתם עוקבים מקרוב אחר מה שאתם אוכלים ושותים על מנת להבטיח שאתם צורכים את הכמות הנכונה של קלוריות. זה אולי נראה קל לעשות בחירות בריאות כשזה מגיע לזמני ארוחות, אבל מה שאנשים רבים מתעלמים ממנו הוא הרגלי השתייה שלהם, במיוחד קפה.

לא מצליחים לרדת במשקל? 11 הרגלים בארוחת הבוקר שמקשים עליכם
מחקר ישראלי נרחב מצא: לא מצליחים לרדת במשקל? זו הסיבה המפתיעה לכך

מאות קלוריות
קפה נחשב לעתים קרובות כמשקה של בוקר והוא חלק בלתי נפרד משגרת היומיום עבור רבים. אבל זה משקה שכוס אחת ממנו ביום יכולה להוסיף מאות קלוריות נוספות שהגוף לא צריך. מדיווחים בריטיים, עולה כי אם אנו שותים שותים קפוצ'ינו בבוקר, אנחנו עלולים להגדיל משמעותית את כמות הקלוריות בשבוע.

קפה ומיץ פירות
ד"ר מייקל מוסלי, פרסם טיפים חשובים באתר האינטרנט שלו Fast 800, המספק הדרכה לחברים כיצד להגיע למשקל תקין. בדבריו אמר, כי קפה ומיץ פירות הם בין המשקאות הגרועים ביותר בתזונה שלנו, מכיוון שהם מכילים כמות רבה של קלוריות, "תרמית" שאינה נותנת תחושת שובע. "יש לקחת בחשבון קפה ומיצי פירות בעת ביצוע תוכנית הרזיה. לדוגמה, לאטה יומי עשוי להוסיף כ-1,330 קלוריות בשבוע, שהם כחמש וחצי חפיסות שוקולד", ציין.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מיץ (צילום: ingimages.com)
מיץ (צילום: ingimages.com)

הפתרון? קפה ללא תוספות
ד"ר מוסלי מייעץ שאם אדם מסתמך על קפה כדי להמריץ את עצמו בבוקר, הוא יכול לבצע מעבר פשוט ללא התוספים כמו חלב או סוכר, כך שיוכל להשיג את מטרות הירידה במשקל, או לכל הפחות, ללא עלייה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>