משפחתו של עמית חיים רצאבי שנפטר לאחר אימון אגרוף תאילנדי תרמה את איבריו שהצילו חמישה חולים. מתרומות קרניות העיניים והעור ינצלו חולים נוספים. עמית ז"ל פונה לבית החולים הלל יפה במצב אנוש, לאחר שנפגע בראשו באימון אגרוף תאילנדי. צוות בית החולים ביצע בו החייאה ממושכת והוא חובר למכונות הצלה ובמשך שבוע נאבקו הצוותים הרפואיים על חייו, אלא שלבסוף צוות מומחים חיצוני קבע כי הוא סובל ממוות מוחי, ומשפחתו החליטה לתרום את איבריו. 

בעקבות הלחימה: שיא בחותמים על כרטיס אדי לתרומות איברים
במותו הציל חיים: תרומת קרנית עינו של אמיר גלילוב ז"ל תושתל בחולה

מתרומתו של עמית ניצלו חמישה: בבית החולים בילינסון הושתל לבו בחולה בת 54 שסבלה מאי ספיקת לב. הריאות הושתלו גם כן בבילינסון בבן 49 שסבל ממחלת ריאות קשה. בבית החולים הדסה בוצעה השתלת כבד מליבו בחולה בת 58. הכליה הושתלה בבית החולים שניידר בנערה בת 17 וכליה נוספת הושתלה בבת 57 בבית החולים בילינסון. מתרומתו נשמר גם העור שישמש להצלת חולים הסובלים מכוויות. שתי קרניות עיניו צפויות להשיב את מאור עיניהם של שניים נוספים. 

ד"ר דני איתן, מנהל טיפול נמרץ, בית החולים "רות" לילדים ברמב"ם סיפר: ״עמית ז"ל פונה אלינו מהלל יפה במצב אנוש. נלחמנו על חייו מספר ימים ותמכנו במשפחה שלא משה ממיטתו. לצערנו,  למרות טיפול תומך מקסימלי, עמית, שהוא לוחם בנשמתו, נפטר. אנו שולחים תנחומינו למשפחה שבאצילות הסכימה לתרומת איברים שיצילו חיי אנשים רבים כל כך״.

עמית, התגורר  בהרצליה ולמד בכיתה י' בבית הספר מבואות ים במכמורת. משפחתו סיפרה כי היא ילד שקט, עוזר לזולת, צנוע, מצחיק, אהוב על כולם, והמבט שלו כבש את כל הסובבים. "הוא נהג תמיד להתקרב לילדים השקטים המופנמים שלא מעיזים, משך אותם אליו, עודד אותם, לימד אותם והמריץ אותם בדרכו המיוחדת" סיפרה משפחתו.

"אנחנו רוצים להמשיך את דרכו, לעזור לשקטים, לחלשים, לאלו שזקוקים לעידוד ותמיכה. אנחנו רוצים להראות לעולם איזה ילד היה לנו, מה היה לנו בידיים. בשבוע שבו נלחם על חייו בבית החולים,  הוא החזיר לאנשים את האמונה שלהם, חיבר אותם. עמית עשה ויעשה את השליחות שלו בעולם הזה״.