מדי שנה באוקטובר מתקיים חודש המודעות לסרטן השד - והכל נצבע בוורוד. השנה, בעקבות אירועי 7 באוקטובר, הוקדם בארץ חודש המודעות לספטמבר.
FEMINA, מותג ההלבשה התחתונה והחזיות המוביל בישראל, החליט, כמו בכל שנה, לקחת גם הוא חלק בהעלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד. החל משבוע הבא, כל הקבלות מרכישות לקוחותיהם ב־49 סניפי הרשת ובאתר הסחר יודפסו עם תזכורת ללכת להיבדק.
התזכורת תודפס על חשבוניות בצבע ורוד, תחת המסר GET IT OFF YOUR CHEST. בנוסף, כל המוכרות יענדו את הסיכה של עמותת אחת מתשע ותצורף גלויה עם מידע והסבר לבדיקה עצמית לכל שקית מכירה או מארז שהוזמן אונליין.