כתבת חדשות 13 טליה כהן וצלם הערוץ הותקפו היום (רביעי) בגז מדמיע בחוף פרישמן בתל-אביב על ידי צעיר שריסס אותם, שוטרי יחידת האופנועים סיור תחנת לב ת"א הגיעו למקום. לאחר שביצעו סריקות באזור עצרו תושב ת"א בן 41 בחשד לתקיפה. נסיבות האירוע נחקרות.

אחרי ששידרו כותרת פרובוקטיבית נגד נתניהו: חדשות 13 התנצלו לאחר שעוררו סערה

כזכור, אמש שודרה במהדורה של הערוץ הכותרת הפרובוקטיבית נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, אשא עוררה סערה. בכיתוב נרשם: "באישור רה"מ: נשים וילדים נהרגו בתקיפה הלילית", כאשר הכוונה לחיסול הבכירים בעזה. מעט לאחר השידור אמש הכיתוב הופץ ברשתות ועורר סערה כאמור, בעקבותיה מסרו בחדשות 13: "הכותרת שהופיעה במסגרת המהדורה המרכזית נוסחה בצורה לא ראויה ובאופן לא נכון ומטעה. אנו מתנצלים על כך בפני צופינו". 

ארגון העיתונאים והעיתונאיות מסר: "התקיפה של צוות חדשות 13 היא תולדה ישירה של ההסתה הבוטה שרצה החל מהיום בבוקר ברשתות ובקבוצות הווטסאפ נגד חדשות 13 והעיתונאים שלה. מבחינתם של המסיתים, דמם של העיתונאים הותר. אנו מצפים מהמשטרה שתמצה את החקירה הפשוטה בהקדם ותגיש כתב אישום חמור ומרתיע שיעביר מסר חד לכל מי שמבקש לפגוע בעיתונאים".

מטעמו של שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי נמסר: "עם כל הביקורת, חריפה ככל שתהיה, לא תוקפים עיתונאים בישראל! לא משתמשים באלימות ולא מונעים שידור, גם אם הוא לא מוצא חן בעיניכם. פשוט לא. הדרך היחידה להשפיע על סיקור מוטה ומגמתי בתקשורת הוא באמצעות השלט ובאמצעות מגוון ותחרות. בשום אופן לא באלימות. הרפורמה בדרך. בקרוב בעז"ה".