מלון פנדה בנווה אטי"ב נקלע בימים האחרונים לסערה ציבורית בעקבות הנופש של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה. גולשים ברשתות החברתיות החליטו להוריד את דירוג המלון בגוגל ולפרסם ביקורות שליליות

המחיר הכבד ששילם המלון שאירח הזוג נתניהו בנווה אטיב - והטוויסט שהגיע
"לא נוותר": מאות מפגינים נגד נתניהו ביישוב בו הוא נופש

בעל המלון, אבי יוחנן, התייחס היום (חמישי) לאירועים בריאיון לרשת ב' והודיע: "חד משמעית נתבע את מי שהוריד את הדירוג שלנו ולא התארח".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

אתמול כאמור, זכה בית המלון בנווה אטי"ב לביקורות שליליות פיקטיביות. בין היתר כתבו הגולשים: "מלון פנדה משתמש כעת בשטחים הציבוריים שלו בבושם הפאשיזם הידוע לשמצה כמפיג ריח הבחירה, שפותח במעבדות הימין הקיצוני הישראלי. אני מניח שריח הפאשיזם דבוק כעת מאוד לקירות ולשטיחים".

בנוסף נרשם: "המקום לא מכבד את עצמו. אירח מושחת שהורס את המדינה", וכן "אם יש אורחים מהסוג שהמלון הזה מקבל, אז כדאי לא להתקרב". "אם חשבתי אי פעם להתארח שם כבר לא אעשה זאת", נרשם בתגובה אחרת, והשנייה הוסיפה "מלון תומך בדיקטטורה".

מנגד היו מספר משתמשים שחיזקו את בעלי המלון. "כנסו לנקד את המלון בנווה אטיב ושתפו החלאות מנסים לחבל להם", ציין אחד מהם. משתמש נוסף רשם: "כל הכבוד למלון ולבעלים היקרים. נתאם בעזרת ה' בקרוב עם כל המשפחה".