רחלי פרייפלד, קופירייטרית חרדית, שוחחה הבוקר (שלישי) עם בן כספית וינון מגל בתכניתם ב-103FM, לאחר שטענה כי "הדיון החילוני על מעמד האישה החרדית הוא שוביניסטי, חצוף ופטרוני".  

השר כהן הגיב לסערת הפגישה החשאית עם לוב: "המתקפות לא ירתיעו את משרד החוץ"
ר"מ לוב פיטר את שרת החוץ; לשכתה טוענת: "הוא אמר לה להיפגש עם כהן"

היא ביקשה להבהיר בנוגע לדבריה: "לא טענתי שאין הדרת נשים, אך יש עכשיו תופעה כדי לקדם את המאבק נגד מדינת הלכה ולקרוא לשוויון, מציירים מצג שווא על הגב של נשים חרדיות".

המחאה נגד הרפורמה המשפטית (צילום: גלעד פירסט)

"אל תגידו לי מה הרצונות שלי ומה הבחירות שלי. כל חברה מסלילה את חבריה לדרך חיים מסוימת, גם תל אביביות מסלילים לשני ילדים וכלב", ביקשה והוסיפה:  "אני חושבת שעל הנייר גם אצלנו יש את כל הבחירות הללו. יש נשים שמחליטות להביא 12 ילדים, ויש כאלה שמחליטות להביא שבעה. כשקוראים לי שפחה, אני ממש כועסת". 

"בנוגע לייצוג נשי בכנסת, אני בעד", אמרה  פרייפלד והבהירה: "אני רוצה שלכל אישה תהיה אפשרות להיבחר. הפוליטיקאים החרדים הם גברים, ואשמח שיהיו נשים. אני לא מרגישה שיש סוגיה בחיים שלי שלא מיוצגת. אני לא צריכה את ההצלה, ואני מבקשת שלא ידברו בשמי ויגידו לי מה אני בוחרת ומה לא. זה שאנחנו קהילה של נשים שנראית אותו דבר, זה לא אומר שיש מישהו שמכתיב לנו מה לעשות. יש תופעות של הדרה, לא צריך להתעלם מהמציאות".