הקטל בדרכים: היום (שישי) נקבע מותו של גבר בן 50 לאחר שנפגע מאוטובוס שהתדרדר בשדרות אורי צבי גרינברג בבאר שבע. האירוע המצער קרה בפתח של חניון האוטובוסים. 

רוכב אופנוע בשנות ה-20 לחייו נהרג בתאונת דרכים בדרום

הנהגים האחרים שהיו במקום ניסו לטפל בו עד הגעת כוחות ההצלה. חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו בו פעולות החייאה אך ללא הצלחה, והוא נותר ללא הכרה וללא רוח חיים.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א חננאל בניטה סיפר: "הגענו למקום וראינו את הגבר שוכב מספר מטרים מהאוטובוס כשהוא מחוסר הכרה ועם פציעות בגופו. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה ממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

יונס אבו ג'מעה יו"ר ועד נהגי דן באר שבע תיאר את השתלשלות האירוע: "זהו יום עצוב וקשה. אנחנו מזועזעים מהמקרה ואני מחזק את המשפחה בשעה קשה זו. כל העובדים בדן באר שבע בתדהמה גדולה מהאירוע. נהג שלנו עמד מחוץ לאוטובוס במסוף רמות, ראה אוטובוס מדרדר, רץ לכיוון האוטובוס, ניסה לעצור אותו ואז התרחש האסון. נהגים אחרים שהיו בזירה ניסו לעשות לו החייאה ללא הצלחה. אנחנו שבורים".

ארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית מסר: "מדובר באירוע קשה ביותר בו איבדנו עמית לעבודה. על משטרת ישראל וכלל הגורמים לבצע בדק בית מהיר וברור למניעת האירועים הבאים. הכתובת על הקיר ועוד נהגים יכולים לאבד את נפשם בתאונות מעין אלה".