מספר שעות לאחר תחילת מתקפת הפתע על ישראל בדרום הארץ, ולפחות עשרות עדיין נחשבים כנעדרים. חלק גדול מהם השתתפו במסיבת טבע שהתקיימה במהלך הלילה בעוטף. 

צעירה מהדרום זעקה בדמעות בשידור חי: "חטפו את אבא שלי"
מלחמה בדרום: 22 נהרגו, חמאס מחזיק בבני ערובה, קרבות מתנהלים בעוטף

שי רגב וניר פורטי (צילום: צילום מסך)
שי רגב וניר פורטי (צילום: צילום מסך)

חיפוש נרחב ברשת אחרי נעדרים בעוטף עזה  (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')
חיפוש נרחב ברשת אחרי נעדרים בעוטף עזה (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')

"מחפשים את חברים שלנו שהיו במסיבת טבע נובע שהייתה בעוטף עזה הלילה", כתבה אחת הגולשות ברשת והוסיפה: "אם משהו ראה או יודע משהו על מצבם בבקשה תיצרו קשר". יחד עם הכיתוב הקשה, הוסיפה גם את תמונותיהן של חבריה. גולשת אחרת כתבה על נעדרים נוספים, שככל הנראה עבדו בהפקת המסיבה: "ננצל את כוחה של המדיה. חברים בבקשה, אבד כל קשר עמם. כל פיסת מידע חשובה, יש נתק של כמה שעות". 

בניסיון לאתר את הנעדרים, אזרחים פתחו במהלך השעות האחרונות באופן עצמאי קבוצות "ווצאפ" עם אלפי משתתפים, ורבים מנסים לנהל רישום בנוגע לנעדרים

מצב בלתי נתפס בדרום  (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')
מצב בלתי נתפס בדרום (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')

תושבת נירים, סיפרה בשיחה עם מעריב כי "אין עוד כוח צבאי ביישוב, כל אחד מגן על הבית. כמו כן, מסרה כי נשמעו דפיקות על חלון הברזל של הממ"ד שבו היא נמצאת, זאת על רקע החשש כי מדובר במחבלים. 

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]