ינון מגל ובן כספית פתחו הבוקר (שני) את תוכניתם ב־103FM בדברים על המצב הביטחוני, עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל הקשה, שכבר גבתה את חייהם של 700 מאזרחי ישראל. השניים דנו על אחריותו של הדרג המדיני והביטחוני למחדל. 

מבצע חרבות ברזל: יותר מ-700 נרצחו, חדירת מחבלים בשדרות

לדבריו של ינון, "זה פצע שייקח שנים להתאושש ממנו, מה שחשוב כרגע זה להוריד את ראש הנחש, אין ברירה אחרת. אני מקווה שההתקפה של צה"ל תהיה טובה יותר מההגנה שלה, כי כרגע הצבא מוכיח שהוא קצת לא מחובר". בן השיב: "על מה שהיה פה עם הצבא צריך הרבה ועדות חקירה, אבל בניגוד לדרג המדיני האחראי, אני מניח שבצבא לא יחסרו כאלה שישימו את המפתחות ביום שאחרי. לא הייתי עוסק בזה כרגע".

מגל עוד טען כי "כן, בדיוק. אני אגיד לך למה - זה כמו שדדו ידע להרים את הראש ולעמוד מול המצלמות עם תעצומות נפש מדהימות. הייתה עוצמה אדירה לאדם הזה וזה מה שאני כרגע מצפה מהאנשים האלה ואני נותן להם את כל הגיבוי. אני אומר לכל המפקדים - אנחנו אתכם, תעזבו עכשיו את הכול ותנצחו. זה דבר נורא חשוב".

כספית סיכם: "זה ברור, את החשבונות נעשה בסוף. זה באמת מזכיר קצת את כיפור. רק שהטראומה היום יותר גדולה הפעם. הרי כשדבר כזה קורה לך מול 6,000 טנקים של מצרים וסוריה, אז זה יותר מתקבל על הדעת מאשר שזה קורה לך מול הילד של השכונה. היריב הכי חלש שלך בעצם, אבל אני לא חושב שזה גדול על צה"ל".