הורים לתלמידים בבית ספר בנתניה עודכנו השבוע כי מורה לערבית שמלמדת בבית הספר - הושעתה לאחר שהעלתה סרטון לרשתות החברתיות בו היא השוותה בין פצועים בעזה לפצועים הישראלים, בזמן בו מדינת ישראל במלחמה נגד חמאס וגא״פ בעזה. 

זעקה ישראלית באו״ם: ״איפה הייתם כשרצחו תינוקות? כבר שכחתם?״

בסרטון ישנה לכאורה השוואה בין הקורבנות הישראלים לפלסטינים במהלך מלחמת ״חרבות ברזל״. הישראלים נראים שרויים על מיטת חולים, פצועים בצורה קלה מאוד כמעט ללא פגע. מנגד, מוצגים בסרטון הקורבנות הפלסטינים כילדים מתים בעזה. 

הסרטון ששיתפה חולל סערה בעיר - לנוכח מצג השווא וה״פייק ניוז״ שהוא מנסה להעביר. כל זאת, בעוד שהמציאות בישראל שונה לחלוטין כרגע, וב״חרבות הברזל״ נטבחו כ-1400 ישראלים חפים מפשע ביניהם תינוקות שראשיהם נערפו, ילדים קטנים שנחטפו - ומשפחות שלמות שנרצחו על ידי פעילי ארגון הטרור חמאס. 

הורים רבים לתלמידים בבית הספר נדהמו מחוסר הרגישות של המורה - תוך דרישה שתסולק במיידי. "אין למורה הזו מקום כדמות חינוכית בישראל אם היא מציגה סרטון שקרי בצורה כל כך מעוותת - בזמן שרק בשבוע שעבר אלפים נטבחו ונשרפו למוות בדרום ע״י החמאס״. 

לאחר ההשעיה של המורה - ראשת העיר מרים פיירברג-איכר דורשת שהיא תפוטר לאלתר - ולא רק באופן זמני: "אני מגנה בכל תוקף כל התבטאות מסיתה כנגד העם היהודי וכנגד צה"ל וכוחות הביטחון. פניתי למנהל בית הספר ודרשתי את הפסקת עבודתה המיידית של המורה". כמו כן, פנתה השבוע פיירברג איכר לנשיא מכללת נתניה ודרשה להוציא מכתבי השעיה לצמיתות לכל סטודנט המביע תמיכה בטרור.