תמר קדם סימן טוב, חלמה להיות האישה הראשונה שתעמוד בראש מועצת אשכול בעוטף עזה. בשיא קמפיין הבחירות עם אלפי אוהדים ותומכים, בבוקר 7.10.23 נרצחו כל בני משפחת קדם סימן טוב. תמר, בעלה יונתן (ג'וני), קרול חמותה, שתי בנותיהם בנות ה-5 וחצי שחר וארבל ובנם בן השנתיים עומר נטבחו בקיבוץ ניר עוז. טקס הפרידה יתקיים היום, 19.10.23, בשעה 11:30 בקיבוץ להב.

נמרוד אלירן סבח יועץ התקשורת של קמפיין הבחירות, מספר על הקיבוצניקית שחלמה להיות ראש מועצה. היא היתה יכולה להיות בקלות ראש המועצה הבאה של אשכול. בשנייה הראשונה שפגשתי אותה ידעתי שזה בול בשבילה. כל מי שפגש את תמר במסלול החיים הקצרים מדי שלה ידע שתמר היא ווינרית, היא לא תוותר לרגע, היא תגייס את כל מי שצריך עד שהמטרה שהיא תאמין בה תושג.

תמר האמינה ביצירת עתיד משותף. היא לא אהבה לשמוע "אין מה לעשות!" היא כל הזמן חזרה על זה, אם משהו מפריע לך אל תחכה למדינה או למועצה כי "תמיד יש מה לעשות". תמר רצתה לראות תושבים מעורבים, היא האמינה שכל אחד ואחת הם מומחים בתחומם ושאנחנו יכולים לפתור את הבעיות שמטרידות אותנו. אם רק הייתה רואה את כל היוזמות המדהימות שעוטפות את הארץ, איך אזרחים פתחו חמ"לים של תרומות וציוד למען הדרום והחיילים, אנשים שמארחים בבתים שלהם מפונים, מבשלים עבורם, מלווים פצועים ומחזקים את החיילים. מגשימים את החזון שלה.