נורית בר חנין מבאר שבע ובנה שניר, מוזיקאי ויוצר בעל שיתוק מוחין, בילו במסיבות רבות. אליהם הצטרפו לבלות זוג נוסף, אריק פרץ ובתו רות מהצפון - וכך היה גם ב-7 באוקטובר, במסיבה נובה. במסיבה שנגרמה בטבח רצחני בדרום, נרצחו באכזריות אריק ורות פרץ ז"ל. "אני הלכתי בעקבותיו של אריק למסיבה", סיפרה נורית. "הוא שלח לי הודעה ושאל אם אני מגיעה. היינו נפגשים הרבה במסיבות. קבענו אפילו לנסוע ביחד למסיבה בחו"ל. אבא מהמם שדאג לבת שלו, ממש כמו שאני לקחתי את הילד שלי למסיבות ויוצאת איתו לבלות, להנות, ולדאוג שלא יחסר לו כלום - אריק היה בדיוק ככה".

אותרה גופתה של רות פרץ, הנערה בעלת הצרכים המיוחדים

"הוא דאג שהיא תהנה כל הזמן, הלביש אותה בהתאם למסיבה. הוא לא היה עושה חשבון לאף אחד והיה נהנה במסיבה. כואב הלב שזה נגמר ככה. הבנו שהם כנראה היו מחובקים ביחד האבא והבת", סיפרה. 

רות פרץ ז''ל (צילום: רשתות חברתיות)
רות פרץ ז''ל (צילום: רשתות חברתיות)

נורית ושניר עזבו את המסיבה שעות ספורות לפני הטבח. "שניר בדיכאון, הוא בשוק ממה שקרה ומנסה לעכל את המצב. הוא לא מבין איך המחבלים לא ריחמו על רות, עכשיו נופל לו האסימון". היא הוסיפה: "כואב הלב לראות ילדה שהייתה שמחה, רקדה במסיבה עם קובייה מפלסטיק שהייתה מונחת לה על הרגליים והסתובבה ברחבה - ואז קרה דבר כזה. אי אפשר להאמין שזה קורה במדינה שלך, לא נקלט".

"רות ואריק היו מגיעים כל הזמן ראשונים למסיבות, היו באים להנות, רכב מאובזר, אוהל. הוא היה כל הזמן מקשט את הכיסא שלה בלדים, היה דואג לה, מרים אותה. הכיף שלה היה להסתובב במסיבה. אריק היה אלוף בג'אגלינג, נהינתי לראות אותו משחק. איש טוב, תמיד מחייך. כמה שמחת חיים היה לו. כשראיתי אותו ראיתי את עצמי בבן".