מועצת שדות נגב בעוטף עזה יוצאת לגיוס המונים באמצע מלחמת חרבות ברזל כדי לגייס תרומות על מנת לרכוש ולממן צרכים דחופים שאין להם מענה.

על הממשלה למהר ולשקם את יישובי עוטף עזה | תא"ל במיל' שמעון חפץ

על הפרויקט: "ב-7.10 תקפו מחבלי החמאס יישובים רבים באזור עוטף עזה, בניהם יישובי שדות נגב. המחבלים פרצו לבתים, רצחו משפחות, חטפו ילדים וחיילים ועשו מעשי זוועות שבסיוטים הגדולים ביותר אף אזרח לא העלה על דעתו שיקרו. וכעת, ביישובי המועצה - דממה ושיממון, ריח הקרב והפחד עומד באוויר, חוסר האונים והמתקפה הנפשעת השאירו את תושבי המועצה המומים, כואבים ובעיקר חסרי ביטחון ואמונה".

"המועצה בכל כוחה ומשאביה מנסה לשקם בחזרה את שגרת החיים של התושבים שתחושת הביטחון שלהם פשוט קרסה לאור האירועים המזוויעים שהתחוללו באזור".

"פרויקט גיוס זה, נועד לספק לתושבי המועצה אמצעי הגנה, תמיכה ואפשרות לשרוד בימים קשים אלו וכן, להיות מוכנים לבאות. באמצעות הכסף, המועצה תוכל לרכוש ציוד ביטחון וחירום על מנת להחזיר לאנשים הנהדרים הללו את הביטחון ולאפשר להם להמשיך את מפעל העשייה המבורכת בביטחון וגאווה".

"למה מיועד הכסף: הציוד והשירותים שיירכשו בכסף התרומות ימלא צרכים דחופים שהמדינה אינה מממנת".

"בימים האחרונים, גובשה רשימת צרכים המתבססת על הידע והניסיון שנצבר של ידי מנהלי הרשות, גורמי הביטחון והרווחה. הרשימה כוללת ציוד בטחון והגנה לכיתות הכוננות, סיוע בפינוי ואירוח תושבים ועד הערכות ללמידה מרחוק".

https://www.jgive.com/new/he/usd/donation-targets/113447/about