אביו של הלוחם סמל אדיר טהר ז"ל מסר עדות מטלטלת אתמול בתוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14, על האכזריות של ארגון הטרור חמאס, שרצח את בנו, סמל אדיר טהר ז"ל במתקפת הפתע של ה-7 באוקטובר

"הרבה בנות חוו פגיעות מיניות קשות": אגם בת ה-17 בעדות מטלטלת מהשבי
הרעבה ופגיעה מינית: המסמך הקשה על תנאי החטופים בעזה

העדות המלאה: "הטרוריסטים התעללו בגופה, הם ערפו את הראש ולקחו אותו לעזה. אחד המחבלים ניסה למכור את הראש שלו תמורת 10 אלפים דולר, זה פשוט ברברי ברמה מטורפת, קיבלתי גופה בלי ראש. במשך כמעט חודשיים וחצי הפכתי את העולם כדי להבין, איפה הראש. התעקשתי עם הצבא לראות את הגופה. בשלב מסוים, מאבדים את האמון".

"זיהיתי אותו לפי הדיסקיות של הנעליים ובדיקת דנ"א. כשקברנו אותו, ידעתי שאני קובר את הילד בלי החלק העיקרי, ואז החל כאמור המסע בחיפוש אחר החלק האחר. ראיתי סרטון בטלגרם ומצאתי את הסרטון של הבן שלי, ובו ראיתי את הילד שלי ללא ראש, לפני שלושה שבועות השב"כ תוך כדי חקירה של שני מחבלים שנעצרו בארץ הצליחו להבין שאחד מהמחבלים ניסה למכור את הראש תמורת עשרת אלפים דולר, וירדה הנחייה ליחידה מאוד מובחרת יחד עם שיריון והם נכנסו למרכז עזה, כיכר פלסטין, בתוך מקרר של חנות גלידות, בתוך תיק צד כשיש שם כדורי טניס, היה את הראש של הבן שלי. הצליחו להביא את מה שנשאר, וקברנו, יחד עם הרבנות".