ישראל פיזרה באזור רפיח ברצועה כרוזים עם תמונותיהם ושמותיהם בערבית של 69 חטופים, בצירוף קריאה חד משמעית בערבית לאזרחים העזתים: "מסרו פרטים, אם אתם מזהים אחד מהם, ואם ברצונכם לשוב לביתכם", נכתב בהודעה.

סוף עצוב: יוסי שרעבי ואיתי סבירסקי נרצחו בשבי חמאס בעזה

כזכור, בתחילת השבוע קיבוץ בארי הודיע כי החטופים יוסי שרעבי ואיתי סבירסקי, נרצחו בשבי ארגון הטרור חמאס בעזה. השניים הופיעו לאחרונה בסרטון תעמולה של ארגון הטרור יחד עם החטופה נועה ארגמני בת ה-26 שנחטפה מפסטיבל נובה, והיה קיים חשש כבד בנוגע לגורלם. 

בהודעת הקיבוץ, ספדו לשניים: "יוסי שרעבי (53), האבא והבעל הכי אוהב ומסור, איש משפחה שכולו לב גדול. איש אוהב אדם, איכפתי וידוע במסירותו לכל סובביו ותמיד היה מלא שמחת חיים. יוסי גדל תל אביב, עבר לקיבוץ בארי לפני 30 שנה בעקבות אחיו אלי מכיוון שרצה לחיות באורח החיים השיתופי. היה אוהד מאז ומתמיד של קבוצות הכדורגל מכבי תל אביב, ריאל מדריד ויונייטד. בשנים האחרונות אהב לגלוש בים. יוסי הותיר אחריו שלוש בנות ואשה: יובל, אופיר ואורן ונירה אשתו. אחיו של יוסי, אלי שרעבי, נחטף גם הוא מהקיבוץ ביום שבת השחור".

בתוך כך, לוחמי צה"ל ממשיכים לפעול בשטח הרצועה, בסיוע לוחמי זרוע הים ובשיתוף כוחות חיל האוויר שתוקפים ומשמידים תשתיות טרור ואמצעי לחימה במרחבים השונים.