רס"ן דוד נתי אלפסי ז"ל, בן 27 מבאר שבע, סמג"ד ב' בגדוד 202, חטיבת הצנחנים, נפל בקרב בדרום רצועת עזה. ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' על נפילתו של רס"ן דוד נתי אלפסי ז"ל: "העיר באר שבע אבלה וכואבת על נפילתו של תושב העיר רס"ן דוד נתי אלפסי ,סמג"ד 202 של חטיבת הצנחנים, בקרב בדרום רצועת עזה.אנו מרכינים ראש ומשתתפים בצערה הכבד של משפחתו ויקיריו. יהי זכרו ברוך".

ככל שהזמן נמשך, גדלים הסיכויים לאירועים קשים בעזה | טל לב רם
למה חיל האוויר לא הפציץ? השאלות הקשות על האסון ברצועה

הפנימייה הצבאית לפיקוד - עמותת הבוגרים, כתבה בדף הפייסבוק שלה: "עמותת בוגרי הפנימיות הצבאיות משתתפת בצער משפחת אלפסי עם נפילתו של רס״ן נתי אלפסי ז״ל. הלוויה תתקיים מחר (ג׳, 23.01) במגדל העמק. יהי זכרו ברוך".

פעילות כוחות צה"ל בשטח רצועת עזה. קרדיט: דובר צה"ל (צילום :דובר צה"ל)

בחורה נוספת שהכירה אותו, כתבה: "מטורף כמה השפעת על האנשים שכל כך קרובים אליי. מטורף כמה לאף אחד מהחברים שלך לא הייתה אפילו מילה אחת רעה להגיד עליך, לא משנה באיזה מקופה". אלפסי היה אוהד של קבוצת הכדורגל מכבי חיפה. דודו סיפר הבוקר (שלישי) בכאן רשת ב', כי שוחח עמו לאחרונה, כשבאותה השיחה שיתף אותו אלפסי ברצונו לשוב וללכת לצפות במשחקיה של קבוצתו האהובה. עוד הוסיף כי "בשביל רס"ן נתי אלפסי - תחפשו את הטוב, המאחד והמחבר, יש מספיק אנשים שרוצים ברעתנו"