דירקטוריון נת"ע אישר הערב את המלצת ועדת האיתור שמונתה על ידו, למנות את מר איתמר בן מאיר למנכ"ל נת"ע, עם פרישתו של המנכ"ל הנוכחי מר חיים גליק. הדרקטוריון ציין, כי במכרז על התפקיד התמודדו עשרות מתמודדים ראויים ובעלי נסיון מקצועי מרשים, אך מר בן מאיר זכה בניקוד הגבוה ביותר. כעת תעבור החלטת הדרקטוריון לבחינת הוועדה למנוי בכירים ברשות החברות ובהמשך לאישור שרת התחבורה הגב' מירי רגב והשר המקשר בין הממשלה והכנסת דודי אמסלם.

יו"ר הדרקטוריון עו"ד מיה ליקוורניק: אני גאה בחברי לוועדה על קיום הליך בחירה אפקטיבי מקצועי ונקי,  שיאפשר רציפות ניהולית בחברה, וזאת בתקופה דרמטית ומאתגרת. אני מבקשת להודות למנכ"ל גליק על פועלו, ולאחל בהצלחה למנכ"ל העתידי, בהתמודדות עם האתגרים האדירים העומדים לפתחה של נת"ע.

המנכ"ל היוצא מסר: "אני מברך את איתמר בן מאיר על היבחרו לתפקיד מנכ"ל נת"ע הבא. מהיכרותי רבת השנים עם איתמר, ועבודתנו המשותפת בבניית עתיד התחבורה בישראל, בטוחני כי ידע להצעיד את נת"ע בבטחה באתגריה העצומים, וזאת במקצועיות ובנחישות. כמנכ"ל היוצא, בכוונתי לסייע לאיתמר להכנס לתפקידו בצורה הטובה ביותר -  כי הצלחתו היא הצלחתם של נת"ע, וכלל הנוסעים בגוש דן והמדינה".