מירי רגב התראיינה לתוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14 והגיבה לטענות שהוצגו בתחקיר של רביב דרוקר בערוץ 13. רגב אמרה: "החלטתי לחשוף את כל השקרים של רביב דרוקר. כל מה שנאמר על בארי, בתחקיר השקרי של דרוקר, הוא שקר וכזב. לא היה ולא נברא". 

אין בשר ואין סיפור: תחקיר "המקור" על מירי רגב הוא רצח אופי ברמיזה
אחרי החלק השני של התחקיר, מירי רגב עונה על הכל: "העשייה מדברת בעד עצמה"
 

תחקיר ''המקור'' על מירי רגב (צילום: צילום מסך רשת 13)
תחקיר ''המקור'' על מירי רגב (צילום: צילום מסך רשת 13)

מירי רגב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
מירי רגב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

השרה טענה, בין היתר, כי באר שבע ואלעד אינן ערים בהן הרוב מצביעים "הליכוד", לכן קידום התחבורה בישובים הללו אינו יכול להיחשב כקידום אג'נדה פוליטית על חשבון האזרחים. בנוסף, רגב תקפה את עצם בחירת המרואיין יונתן יוסף, אשר היה בעברו בצוות שלה. עליו אמרה: "אני אוהבת את יונתן, אבל הוא במצב בריאותי מאוד קשה. בזמן שאנחנו דואגים לו - דרוקר ניצל אותו. השתמש בו כדי שיהיה רייטינג. מפאת צנעת הפרט לא אציין מה בידוק עובר עליו".

על הטענה כי אנשיה של רגב התבטאו נגד תושבי קיבוץ בארי ופעלו נגדם, אמרה השרה "להפך הוא הנכון. נלחמנו על תקציב עבור דפוס".
עוד היא הוסיפה:"תושבי בארי תקשיבו, דרוקר ניצל אתכם, את הכאב שלכם".

לסיכום אמרה רגב: "זו השיטה של רביב דרוקר, אני ארסק את התחקיר של רביב דרוקר. רביב תתכונן, תתכונן אתה תשלם הרבה מאוד כסף. אתה וערוץ 13".

דרוקר הגיב לריאיון של רגב וכתב כך בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) שלו: "מחר אפריך את כל השקרים המתועבים של מירי רגב, אבל בינתיים: 1. בעריכה של הקטע שהם הראו, הם השמיטו משפט חשוב. אחרי העונש שמציע עופר מלכה להטיל על בארי אני אומר "6 ימים לאחר מכן היועצים עדיין לא נרגעים מההחלטה של בארי" ואז אנחנו מצטטים את דברי היועצים על כך שהקיבוצניקים 'צבועים' ושהם 'שמאל קיצוני' וכו'.

"2. עידן גרינבאום אכן נפגש עם מנכ"ל משרד התחבורה שנה ומשהו אחרי שביקש לראשונה והוא אף סיפר לנו למצלמה ואנחנו הורדנו את זה. אתם יודעים למה? כי הוא מסביר שגם את הפגישה הוא קיבל רק בזכות העובדה שפנה דרך חברי מרכז ליכוד. יש גם התכתבות מפורשת שמוכיחה את זה. נפרסם הכול. גם פגישות אחרות שהיא ציינה עם לא ליכודניקים קרו לא פעם כי ליכודניקים ביקשו וזה כתוב במפורש.

"3. במכתב של עו"ד חדד אלינו נאמר שרגב לא מכירה שום מסמך 'רמזור' ושאולי יונתן המציא את זה. אחרי שהראינו את כתב ידה על אחד המסמכים האלה, היא שינתה היום גרסה וניסתה לחפש רשויות 'לבנות' שפגשה לעומת 'ירוקות' שלא פגשה. זה היה לה לא קל, אפילו בסביבה הכי ידידותית בעולם, שנתנה לה למשל להתעלם מהעובדה שהיא כותבת על המסמך לא להיפגש עם ראש עירית בית שמש או ראש עירית קריית שמונה. ערים ליכודיות במובהק. במצוקתה היא אפילו ציינה פגישה שקרתה אחרי תחילת המלחמה, כשברור לכול שאז הכול השתנה ומראש אמרנו שיונתן עזב בתחילת המלחמה.

"כנ"ל היא עשתה בקשר ללו"ז כשהיא מציינת לו"ז ממרץ 24, אחרי תחילת המלחמה ולא מתייחסת למסמך המקורי שהראינו בו היא כותבת איך לבנות את הלו"ז שלה והלו"זים של 2023 עד המלחמה, שמוכיחים כמה באמת עסקה בתחום המקצועי. משום מה מגל לא שואל אותה על ההנחיות שלה ברשויות ירוקות שמנוגדות לא פעם להמלצות דרגי המקצוע ועל כך שתמיד כותבת שזה בהתאם להמלצתם גם כשזה בסתירה להמלצתם.

"4. משום מה היא גם לא נשאלה על כל ההתערבויות הבוטות שלה בתוך משרד התחבורה והחברות שתחתיו לטובת פעילי ליכוד, ח"כים ושרים. בטח מצוקת זמן.

"5. אני יכול להמשיך עוד, אבל רק אציין שאת הקטע המכוער במיוחד היא שמרה ליונתן, שהיא כביכול אוהבת אותו, תומכת בו ושאר שקרים. פה זה הכי מגעיל ודוחה, בתור מי שיודע את האמת, אבל על זה יונתן ישיב בעצמו, כשיבחר לעשות כן. רק אגיד בתמצית ששום ניצול לא היה פה ורגב יודעת את זה מצוין".