מאות בודדות של אנשים הגיעו הערב (שני) לדרך בגין בתל אביב שנחסם משני הכיוונים, על מנת להפגין למען החזרת החטופים. זאת, לאחר ההודעה הקשה שפורסמה מוקדם יותר, בנוגע למותם של ארבעת החטופים. "יורם מצגר. חיים פרי. עמירם קופר. נדב פופלוול. נחטפו חיים. הופקרו ע"י ממשלת הדמים למותם. יהא זכרם זעקה לעסקה. כולם לבגין. עכשיו", נמסר מטעם מטה החטופים, זמן קצר לפני ההפגנה. 

אמו של החטוף עינב צנגאוקר, נשאה דברים במהלך ההפגנה: "לי יש שאלה אחת הערב, למה זה מגיע לנו? למה אנחנו צריכים לקבל הודעה על חטופים הרוגים?. אני מודיעה מהבמה הזאת אני לא מתכוונת להתפנות מכאן עד שאני שומעת שיש עסקה חתומה לעזעזאל. אין לממשלה הזאת זכות להפקיר את החטופים למוות. אין להם את המנדט להחליט מי יצא ומי לא. אנחנו רוצים את כולם בבית, החיים והנרצחים".

הפגנת משפחות החטופים בדרך בגין (צילום :אבשלום ששוני)

הפגנת משפחות החטופים בדרך בגין  (צילום: אבשלום ששוני)
הפגנת משפחות החטופים בדרך בגין (צילום: אבשלום ששוני)

הפגנת משפחות החטופים בדרך בגין  (צילום: אבשלום ששוני)
הפגנת משפחות החטופים בדרך בגין (צילום: אבשלום ששוני)

עוד הוסיפה כי "היום בערב קיבלנו הוכחה חד משמעית, הנה התוצאות של הלחץ הצבאי אנחנו מקבלים אותם מתים! אני קוראת מכאן לממשלת ישראל להתעורר על החיים שלך", אמרה צנגאוקר. "אנחנו רוצים את העסקה עכשיו, אנחנו רוצים את החטופים בבית. זה הזמן אזרחים ואזרחיות לצאת לרחובות, לא לתת למכוניות לעבור, לחסום כל צומת וכל כביש".