אורית יבלונקה, אחותו של חנן יבלונקה שגופתו הוחזרה ארצה לפני שבועיים, זועמת על ראש הממשלה בנימין נתניהו. ״איפה היית שמונה חודשים? אנשים נרקבו בשבי וכלום לא עניין אותך", תקפה. 

גיבור ישראל: מת מפצעיו, ארנון זמורה, לוחם ימ"מ שחילץ את החטופים
חילוץ מורכב וממושך שהוביל לטרגדיה: הקושי העצום עמו התמודדו הלוחמים בשטח
כל שכן נבחן בקפידה: פרטים חדשים על החילוץ הדרמטי של ארבעת החטופים

עוד הוסיפה: "למה לא הגעת לנחם את המשפחות השכולות, או משפחות החטופים שנרצחו בשבי? עכשיו אתה מגיע לבית חולים לבקר חטופים שחזרו חיים? מה קרה פתאום? הכל כדי שתהיה לך תמונת ניצחון בארכיון של המלחמה הנוראית הזאת שהבאת עלינו.

ההודעה לאימו של החטוף אלמוג מאיר על חזרתו (צילום :רשתות חברתיות)

ועכשיו אני בטוחה שהוא גם ייקח לעצמו את הקרדיט על חילוץ החטופים, כשהקרדיט מגיע כולו אך ורק לכוחות הבטחון והצבא, למה הוא לא לקח אחריות או קרדיט גם על כישלונות? רק כשיש הצלחות הוא פתאום מופיע ומצטלם״.

חנן יבלונקה ז\'\'ל (צילום: צילום פרטי)
חנן יבלונקה ז\'\'ל (צילום: צילום פרטי)

אחותו של יבלונקה שיתפה את תחושותיה הקשות, לאחר שנתניהו ביקר את נועה ארגמני, שלומי זיו, אלמוג מאיר, אנדרי קוזלוב, ארבעת החטופים ששוחררו היום משבי החמאס, בפעולת החילוץ הנועזת. פקד ארנון זמורה ז"ל, מפקד ולוחם בימ״מ, מת מפצעיו לאחר שנפצע באורח אנוש בפעולה. זמורה בן ה-36 התגורר בשדה דוד, הותיר אחריו אישה ושני ילדים.

אביה של נעה מרציאנו ז״ל תוקף את רה"מ בנימין נתניהו: "אני באמת שמח מכל הלב בשביל המשפחות שזכו לחבק את יקיריהם. וגם מקנא. כשהסוף רע, ראש הממשלה לא בא. הוא גם לא מתקשר".

אביה של נועה מרציאנו בפוסט נגד נתניהו (צילום: צילום מסך)
אביה של נועה מרציאנו בפוסט נגד נתניהו (צילום: צילום מסך)