מטה משפחות החטופים קיים הערב (שבת) הפגנה בכיכר החופים, זאת לאחר החילוץ של ארבעת החטופים משבי ארגון הטרור חמאס. המשטרה הודיעה כי 33 מפגינים נעצרו בחשד להפרת הסדר הציבורי במהלך המחאות בתל אביב.

גיבור ישראל: מת מפצעיו, ארנון זמורה, לוחם ימ"מ שחילץ את החטופים
חילוץ מורכב וממושך: הקושי העצום עמו התמודדו הלוחמים בשחרור החטופים
שובר לב: שלומי זיו שחולץ שאל לשלומו של חברו שנרצח בנובה - אשתו נמנעה מלהגיב

"הבשורות המשמחות על השבתם הביתה במבצע צבאי של שלומי, נועה, אלמוג ואנדריי לחיק משפחתם, מחויבות להזכיר לכולנו, כי כבר 36 שבועות, 120 חטופים וחטופות מחכים לשוב הביתה. הערב, משפחות החטופים ורבבות אזרחים אומרים כן להשבתם של כלל החטופים הביתה, באמצעות העסקה שעדין על השולחן, 'עסקת נתניהו' שיכולה להשיב את כולם - את החיים לשיקום ואת החללים והנרצחים לקבורה", נמסר מטעם מטה המשפחות.

כמו כן, "מטה המאבק" מקיים הפגנה נוספת נגד הממשלה. ההפגנה מתקיימת בצומת עזריאלי בתל אביב. ״עם החזרתם המרגשת הביתה של נועה, אנדרי, שלומי ואלמוג אנו מבקשים להוקיר תודה לכוחות הביטחון על הפעולה ההרואית שנטעה בכולנו תקווה. גם ביום הזה חשוב להזכיר שרק פעולה מדינית תמנף את ההישגים הצבאיים, תחזיר את כל החטופים הביתה ותביא לנו תמונת ניצחון", נמסר מטעם מארגני המחאה. 

שיחת הוידאו המרגשת בין שלומי זיו לאשתו וחברו (צילום :שימוש לפי סעיף 27א')

עוד הוסיפו: ״גם בשבוע זה חברי הממשלה המשיכו לשבור שיאים של ניתוק מהמציאות הקשה במדינת ישראל. ניתוק מכוון, מהחשש שמא תתגלה טיפת אמפתיה שתעיד בטעות על לקיחת אחריות מצידם. חלילה. נתניהו, רגב, גפני ורבים נוספים יצרו לעצמם מציאות אלטרנטיבית שתשרת את מטרתם האחת והיחידה - הישרדות פוליטית, בכל מחיר. מגיעה לנו הנהגה אחרת, שרואה את טובת העם בתקופה קשה זו ולא את טובתה שלה. בחירות עכשיו". 

הפגנה נגד הרפורמה בצומת עזריאלי בתל אביב (צילום: יובל בגנו)
הפגנה נגד הרפורמה בצומת עזריאלי בתל אביב (צילום: יובל בגנו)