חיסולו של בכיר חמאס ומפקד "כוח רדואן" סמי עבדאללה אבו טאליב אמש (שלישי) הצליח לערער את אמות הסיפים גם אצל כוחותיו של אירגון הטרור חיזבאללה. בישראל לא התרגשו מהאיומים והתגובות, ובחרו להשיב מלחמה שערה בסרטון יצירתי שהפיקה תנועת "החזית האזרחית", שפועלת מתחילת המלחמה לחיזוק חוסן העם והציבור הישראלי והחזרת אמונו בכוחות הביטחון.

בהשראת פיתוח ישראלי: זה הנשק של חיזבאללה שצריך להדאיג את ישראל
המערכה תתפתח? לאחר החיסול הדרמטי בלבנון: צה"ל העביר איתות לחיזבאללה

צפו: 

הסרטון של "החזית האזרחית" (צילום :החזית האזרחית)

הסרטון המדובב בקולו של "קפטן גיהנום", מברך בתחילתו את שלומו של נסראללה, ומורה כי הוא בדרך לצפון, או במילותיו: "להביא חורבן על הראש שלך". יחידות צה''ל המובחרות מצוינות אחת אחרי השנייה, ביניהן: צנחנים, גבעתי, הנח"ל וגולני, תוך שהן נצפות לאורך הסרטון באות ותוקפות מהים, מהאוויר ומהיבשה.

הסרטון פונה במעבר חד לפן הומוריסטי במשפט: "כשהן יגיעו אליך תגלה שצה''ל זה לא רמי לוי, לא מגיעים למבצע, מגיעים למלחמה". ובהמשך מוסיף באותו הטון: "אתה תקרקר לנו בידיים כמו עוף בשקל", כשפרצופו של נסראללה מודבק על גבי תרנגולת. "לבנון תהפוך לעזה וכולנו נגלה מה אתה מחביא מתחת לשמלה", ממשיך הסרטון בשילוב על גבול הציניות והרצינות יחד.

"החזית האזרחית" כבר פירסם בעבר סרטונים מתוחכמים ומבדרים בחלקם, מבוססי לוחמה פסיכולוגית, ביניהם "אהלן וסהלן יא עזה" שפורסם בדצמבר 2023 וסרטון נוסף חודש לפניו. הסרטון הנ''ל הוא נדבך נוסף לחיזוק תשתית הלוחמה הפסיכולוגית, בה חמאס מצטיין לא אחת, לצד לוחמת שטח ארטילרית.