בן כספית וינון מגל פתחו הבוקר (שלישי) את שעת התוכנית השנייה שלהם ברדיו 103fm באווירה שונה מעט. "יש לך פוביה משמאלנים", טען בן באשר לחברו. "אני פוחד מג'וקים. אם בא לי ג'וק עם כנפיים הביתה, אני עוזב את הבית. אם יש לי שני חדרים, אחד עם אריה והשני עם ג'וק, אכנס לזה עם האריה". 

כספית: "נתניהו ידע הכל לפני הטבח בשבעה באוקטובר"
ינון מגל טוען: "אנחנו בעיצומה של הפיכה"

"הבנתי שיש עכשיו סערת ואטורי", השיב ינון בתגובה. "אני לא יודע מה היו יותר - פושים או מפגינים. על כל מפגין היו שני פושים. הכל פה הפוך. מזל שאני פה לעצור את הסחף. אתם קראתם לסרבנות. אני לא קראתי לסרבנות. אני אומר שמי שלומד תורה, שהוא באמת לומד, שיהיה פטור. חרדי שלא לומד - שיתגייס לצבא או יעשה שירות מילואים. אני לא קורא פטור לחרדים. הצבא רוצה לשנות את האנשים, הוא רוצה כור היתוך".

 

כספית הסביר, והזדעק: "ירדתם מהפסים, אתם לא תצליחו להסתכל במראה בחיים שלכם, אתם עוצרים סתם. תסתכלו על עצמכם. שאלת אותי על מה המחאה. כשהייתה פה מדינה מדהימה ולא מנוצחת ועכשיו יש עיי חורבות בכל התחומים, על זה המחאה".

"הייתה יהדות לפני חברת הלומדים, ותהיה גם אחרי", הדגיש. "האם אתה חושב שאם יקום אדמו"ר ויגיד שמעכשיו הכל אותו דבר למעט 3 שנים שירות, היהדות תיפגע? בכל משפחה חרדית היום יש לפחות יוצא בשאלה אחד, ולכן זה בכלל לא קשור לשירות. זה הכל תירוצים".