העיתונאי ישראל פריי, הידוע בעמדותיו הנחרצות נגד מדיניות ישראל ומעורר מפעם לפעם סערות ברשת, עורר הערב (שלישי) סערה נוספת כשתקף את יובל זאושניצר, בת זוגו של הקצין רועי צ'אפל ז"ל שנפל ב-7 באוקטובר.

פריי העלה ציוץ בו האשים את ישראל בביצוע טבח בעזה, ובתגובה הגיבה לו זאושניצר: "ובזמן שאתה רושם את הציוץ הזה, יש לוחמים בשטח שמקריבים את חייהם ביום הזה בכדי שאתה תוכל לשבת במזגן בנוחות ולהוציא שטויות מהפה שלך. צה״ל לא עושה טבח, אנחנו לא חמאס".

על כך הגיב פריי: "לא תודה, לא בשמי, הם מוזמנים לעוף מעזה ומהגדה המערבית ברגע זה, שלומי ובטחוני ומזגני יישארו לבטח. ואם בעינייך 15,000 ילדים הרוגים הם אוויר - הבעיה היא בך. ובבן זוגך שמותו נע בין לשווא לבין ספק פשעי מלחמה. ביי".

זאושניצר הגיבה: "ישראל פריי, אני מאחלת לנו שכל אזרחי מדינת ישראל יעשו רבע ממה שרועי עשה בשביל המדינה. היינו היום במקום הרבה יותר טוב. ובשבילך, אני מאחלת שתגיע יום אחד לעזה ותוכל לממש את הדאגה שלך. נראה כמה זמן תשרוד שם".

על כך השיב פריי: "במקום שתתמלאי בושה על שבן הזוג שלך לקח חלק במלחמה שטבחה עשרות אלפי אנשים, נשים וילדים - ועכשיו מתבררת ככזאת שגם לא תרמה במאומה למדינת ישראל אלא אך ורק לשלטון פשיסטי - את באה אליי לפיד לחלק ציונים. לכי".

בהמשך פרסם פריי הבהרה לדבריו: "כתבתי פה תגובה תוקפנית כלפי בחורה שהגיבה בגסות, בבוז ובזלזול למותם של אנשים, נשים וילדים בעזה. בתגובה עירבתי את מות בן זוגה, חייל צה"ל, לכשעצמו לא בעייתי אלא שלא ידעתי כי הוא נפל בקרב הגנה ב-7.10 ולא בתוקפנות שהגיעה אחריה. לו ידעתי הייתי בוחר מילים אחרות, על כך התנצלותי".