אירוע חמור התרחש היום (רביעי) בעיר אשדוד: גרפיטי של שני אמין ז״ל ואדם אילייב ז״ל, אשר נרצחו בשבעה באוקטובר, הושחת - כאשר העבריינים קשקשו על פניה של אמין. את פניו של אילייב הם השאירו שלמים.

בעקבות טענות להטרדה מינית: מנכ"ל מטה החטופים עוזב את תפקידו

ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, התייחס לנושא בחשבון הפייסבוק שלו וכתב: "השחתת איור הגרפיטי של שני אמין ז״ל יחד עם אדם אילייב ז״ל, שנרצחו במתקפת החמאס בשבת שמיני עצרת, הינו מעשה מזעזע וחמור מכל היבט. אנו מוקיעים ומגנים את המעשה הברברי הזה ונעשה כל מאמץ ללכוד את העבריינים שעשו זאת".

ד"ר לסרי ציין כי משטרת ישראל עודכנה בעניין: "הנחיתי את אגף הביטחון בעירייה להגיש תלונה במשטרה ולסייע לה באמצעות מערך המצלמות שלנו ברחבי העיר, לאתר ולהביא לדין את העבריינים".

"השחתת פנים של נשים במרחב הציבורי, קל וחומר של שני אמין ז״ל, הינה תופעה מסוכנת ומכוערת, שאני וכל תושבי העיר מגנים בחריפות ופועלים לעקור מהשורש. בשמי ובשם כל תושבי העיר אני מבקש להתנצל בפני משפחת אמין על עוגמת הנפש, בשיא ההתמודדות עם האובדן הנורא של שני הי״ד", סיכם ראש עיריית אשדוד.

התמונה בכתבה פורסם לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]

עמי כלפון, סבא של שני, מסר: ״זו תחושה קשה, זה מזעזע. לא האמנתי שיש אנשים שמסוגלים לעשות דבר כזה. ילדה שכבר נרצחה והיא לא בחיים, איזה לב יש להם? זה לא להאמין".