עיריית ירושלים וארגון "נפש בנפש" קיימו זו השנה השניה שוק עולים יזמים, המציעים תוצרתם לכלל תושבי העיר, ביניהם עולים חדשים וותיקים. 

היריד התקיים בבית "נפש בנפש" במשך יומיים (20-21/06), במסגרתו התקיימו 2 אירועים מרכזיים:

• שוק לילה - אשר שילב פעילות המלווה במוסיקה ובכיבוד לעולים צעירים, ולקחו בו חלק עולים חדשים ובעלי עסקים בתחומי האמנות והקולינריה.

• שוק לקניות שבת – אשר כלל כ-30 עסקים קטנים ובינוניים בתחומי הקולינריה, אופנה, יצירה, אמנות ועוד, בבעלותם של עולים חדשים שהחליטו להגשים את חלומם הציוני והעסקי בארץ ישראל. 
 
השוק נפתח לקהל הרחב ללא תשלום ונהרו אליו כ-700 משתתפים מכל רחבי הארץ – עולים, צברים ותיירים – שהגיעו כדי לרכוש ממגוון המוצרים ולתמוך בעסקים מקומיים מתוצרת ישראלית כחול-לבן.
 
הרשות העירונית לעלייה וקליטה של עיריית ירושלים פועלת בשיתוף פעולה עם ארגון "נפש בנפש", העוסק בקידום העלייה לישראל מצפון אמריקה, ומקיימת אירועים ומפגשים שוטפים במהלך השנה במטרה לחשוף לציבור הישראלי את קהילות העולים שבחרו לעלות לארץ ולקדם מיזמים בתחומים שונים.

בין בעלי העסקים שמכרו את מרכולתם בשוק, ניתן היה למצוא תמהיל רחב של מוצרים החל מיצירות אמנות, בגדי אופנה ומוצרי מזון. בעלי העסקים נהנו מחשיפה המונית, ולתושבי העיר ומבקריה ניתנה ההזדמנות ליהנות מחוויית קניות מיוחדת. 
 
הרשות העירונית לעלייה וקליטה פועלת לעידוד העלייה לירושלים ולקליטתם המיטבית של העולים בעיר. הצוותים המקצועיים של הרשות כוללים פרויקטורים לעידוד עלייה, מנהלי מוקדי קליטה בשכונות, עובדים סוציאליים ועוד. העבודה נעשים בשיתוף עם ארגונים ושירותים בקהילה וכן עם מתנדבים ברמה העירונית וברמת השכונה. הפרויקטורים הם עולים חדשים המחוברים למנטליות, לשפה ולתרבות של העולים אותם הם מלווים, ומשמשים איש קשר בינם ובין המערכות בקהילה.
 
שמעון ציגר עלה לארץ לפני כשנתיים מבלרוס, ופיתח מותג בשם "השטעטל הקטנה שלי", במסגרתו הוא מייצר בובות המדגימות את המסורות והתלבושות של הקהילות והקבוצות השונות בירושלים: "קיבלתי ליווי צמוד עוד טרום עלייתי לארץ מהפרויקטורית של הרשות העירונית לעלייה וקליטה. כשהגעתי לירושלים היא המשיכה ללוות אותי, לתמוך בי ולסייע לי לקבל הכרה כאומן עולה. העזרה שקיבלתי פתחה בפניי שערי כניסה ואפשרה לי להשתלב בשוק האמנות הירושלמי".

בתוך כך, מטוס עם עולים חדשים נרגשים מצרפת נחת אתמול בערב בנתב"ג. "אני מרגישה כמו כלה" אמרה אחת מהם, לנציגי משרד העלייה והקליטה ורשות שדות התעופה שקבלו את פניהם עם שלט "ברוכים הבאים" בשלל שפות. "19,000 עולים חדשים הגיעו לישראל מאז ה-7 באוק'" מספר אביחי כהנא, מנכל משרד העלייה והקליטה, "זה לא מובן מאליו שהם החליטו להגיע לכאן בתקופה זו. אנחנו מחבקים אותם ונדאג להם לחוויית קליטה טובה על מנת שישתלבו בחברה הישראלית כמה שיותר מהר."
 
ראש העיר ירושלים, משה ליאון: עוד יריד מרגש ומבורך המאפשר ליזמים ולבעלי עסקים-עולים חדשים להיחשף לציבור הרחב ולשווק את מוצריו. היריד פותח בפני העולים הזדמנויות חדשות, מקדם למענם מכירות ומסייע בהשתלבותם התעסוקתית בעיר. נמשיך ונשקיע בפיתוח מיזמים ייחודיים למען אוכלוסיית העולים ונפעל בשיתופי פעולה עם המערכות והארגונים הרלבנטיים בקהילה, על מנת לרכך ככל האפשר את  תהליך קליטתם". 
 
הרב יהושע פס, מייסד-שותף ומנכ"ל 'נפש בנפש': "זו השנה השניה שאנו מארחים תחת קורת גגנו עשרות בעלי עסקים, עולים חדשים וותיקים כאחד, ואנו מודים לרשות העירונית לעלייה וקליטה בעיריית ירושלים על שיתוף הפעולה שמאפשר לנו לחבק אותם ולתמוך בהם. כולם הגיעו עם חלום לעלות ולפתוח עסק כחול-לבן בישראל. אנו נרגשים לקחת חלק במסע שלהם אל הצרכן הישראלי ולהיווכח בתרומתם לחברה ולכלכלה הישראלית".