ישיבות מועצה עשויות להיות לעיתים די אפורות ומשעממות, אולם ישיבת המועצה בעיריית ערד יצאה משליטה. תקרית אלימה התרחשה היום (ראשון) , כאשר חברת המועצה דיאנה גיטיס מישראל ביתנו השליכה חפץ לעבר נציג אגודת ישראל במהלך דיון על צו הארנונה של העירייה.

"מגנה בתוקף את חברת המועצה דיאנה גיטיס מערד ביתנו שתקפה באלימות את חבר המועצה מיהדות התורה" אמר בתגובה ראש עיריית ערד יאיר מעיין. "לא נקבל שום אלימות מאף אדם בערד ננהג בכבוד וסובלנות עם כל אדם. מצפה מחברי מועצה שיהוו דוגמה חיובית לתושבי עירם ולא יעזו לחצות קו אדום של אלימות בדיון דמוקרטי".

כפיר לוי, עוזר ראש עיריית ערד: "במהלך דיון לאישור צו הארנונה, חבר המועצה מהקואליציה שמחה ברוידה הזכיר את חוק הגיוס. בתגובה חברת האופוזיציה ד"ר דיאנה גיטיס הגיבה בצורה לא פרופורציונלית והשליכה לעברו חפץ מפלסטיק אשר פגע בפניו. אני מגנה בתוקף כל אלימות, על אחת כמה וכמה בדיון דמוקרטי. אני מקווה שמשרד הפנים ימצה את הדין עם חברת המועצה גיטיס, זו חצייה של קו אדום".

יו"ר ועדת כספים והנחות בארנונה הרב יצחק גורדון מסר בתגובה: "כואב שבזמן שיש מי שעוסק למען רווחת תושבי העיר והגדלת ההנחות בארנונה לנכים, קשישים ואמהות חד הוריות בוחרים גורמים אחרים לנצל את הישיבה לניגוח פוליטי עד כדי פסים של אלימות אנטישמית שמזכירה תקופות אפלות. נמשיך לבחור בדרך של שלום ואחדות למען כלל תושבי העיר תוך מיצוי מול גורמי האכיפה בשביל שמקרים כאלו לא ישנו בעתיד".

מטעמה דיאנה גיטיס לא היה ניתן להשיג תגובה עד פרסום הידיעה.