בתי, מרגריטה (ריטה) גוסק, נרצחה ב-07.10 על ידי הנאצים צמאי הדם מארגון החמאס שבאו מרצועת עזה.

ריטה נרצחה יחד עם החבר שלה סיימון וויגדרגאוז ומאז ה-07.10 אני כל יום מוצא סיבה להתפלא עד כמה הוזנחה מדינת ישראל, עד כמה הוזנח הצבא ששירתי בו במשך 12 שנה, עד כמה הוזנח האתוס הציוני בליבם של אזרחי ישראל. 

גילינו לתדהמתנו שיש אנשים שידעו מראש שהולכים לרצוח את ילדינו ולא התכוונו למנוע זאת, כי זה שיחק לטובתם, לכאורה. גילינו שיש אנשים שמבחינתם להפיל את ממשלת ישראל חשוב יותר מלנצח ולמחוץ את המרצחים הנאצים ברצועת עזה ובצפון הארץ. 

השבוע שמענו שוב חדשות מעוררות בחילה, שיחררו לחופשי את מנהל בית החולים שיפא כאילו הוא השתחרר מטיול בלונה פארק. ההחלטה על השחרור היא החלטה מנהלתית והתבצעה ללא אישור בעלי תפקיד שאחראים לביטחון המדינה. המוסד אותו הוא ניהל, שנקרא בטעות בית חולים "שיפא", היווה מחסן נשק, מקום מסתור לרוצחים ומתקן כליאה לבני ערובה שנחטפו ע"י מחבלים. הארכי מחבל הזה היה מופקד על חטופינו, חלק מהחטופים נרצחו כאשר נמצאו ברשותו. אני שואל שאלה פשוטה מדוע מדינת ישראל שחררה אותו?

אנחנו מקבלים הסבר מנציגי שב"כ ומשב"ס וההסבר הוא עלבון לאינטליגנציה האנושית. קודם אמרו שהוא השתחרר מפאת חוסר מקום במתקני כליאה, בהמשך הסבירו לנו שהאיש שקורא לעצמו דוקטור, "אינו מסכן את הציבור". 

רוצח יושב בכלא כדי לרצות עונש על העבירה ולא כדי שלא יבצע עוד רצח. גנב יושב בכלא כעונש בגין הגניבה, ולא כדי לא לאפשר לו לגנוב שוב. מדובר במחבל בעל דרגה גבוהה בארגון שלו ששיתף פעולה עם הנאצים. 

מאז השבעה באוקטובר אני חבר בפורום עד הניצחון שדורש ניצחון מלא מהממשלה. אותנו לא מעניין שום דבר חוץ מניצחון. לא סתם הקרבנו את היקר לנו מכל. 

למי שקיבל את ההחלטה לשחרר את המחבלים, למי שבעיניו מדובר במעשה "לא נורא", אני רוצה לומר: המצב העגום הזה לא יימשך הרבה זמן. אתם לא תצליחו להמשיך ולהתנהג כאילו הכאב של אזרחי ישראל הוא לא הכאב שלהם. לא תוכלו עוד הרבה זמן לזלזל במות ילדינו וללעוג לנו בפרצוף. אנחנו נמצא משפט צדק גם עבורכם.

הכותב הינו יגאל וולודרסקי, אביה של ריטה הי"ד שנרצחה במסיבת הנובה יחד עם בן זוגה סיימון וויגדרגאוז וחבר פורום "עד הניצחון" של משפחות נרצחי הנובה