כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד ירון ג'וליאן ג'ורג' אזולאי (39) בגין הטרדה ואיומים כבדים ששלח לקצינת משטרה ב-7.7.24, כשהלה חשב שהיא קשורה לפרשת חקירת רצח מחבל הנוח'בה. מכתב האישום עולה כי אזולאי, תושב בת ים, פירסם תמונות של הקצינה רפ"ק הילה בן ברוך ברשתות החברתיות ושלח לה הודעת וואטסאפ, בה כתב: "התמונה שלך נמצאת בכל מקום יא מחבלת מגעילה, ונקווה שבפיגוע הבא שהחברים שלך המחבלים עושים הילדים שלך יהיה הקורבנות שלהם. נראה אז אם תגני עליהם בבית המשפט, נבלה רקובה". 

"מי שלא רוצה ועדת חקירה יודע למה": המערכת הפוליטית סוערת בעקבות תחקיר בארי
"מי שלא רוצה ועדת חקירה יודע למה": המערכת הפוליטית סוערת בעקבות תחקיר בארי

זאת ועוד, כתב האישום מוסיף כי הנאשם הטריד את הקצינה בכך שהתקשר למספר הטלפון שלה שבע פעמים ואיים עליה בפגיעה שלא כדין בחירותה ובשמה הטוב וזאת בכוונה להפחיד או להקניטה, וכן הטריד אותה באמצעות מתקן בזק. המשטרה עצרה אותו לאחר ניסיונות ההתקשרות שלו, ולאחר מכן הגישה כתב אישום תוך חמישה ימים נגדו. 

משגילה כי איננה קשורה לפרשה כפי שחשב, הביע חרטה ואמר: "אני לא אעשה דבר כזה. אני מבין את החומרה של המעשה". אזולאי, שעובד למחייתו כמתווך דירות ולא היה מעורב בפלילים כלל וכלל לפני כן, המשיך וטען: "אני המפרנס העיקרי בבית. זו תקופה שאין עבודה. אני מבקש שיתחשבו בי בבית המשפט. אני לא התכוונתי. אני מבקש להתנצל בפני הקצינה. זה היה בסערת רגשות, זה היה רקע של עצבים". ולבסוף הוסיף: "למדתי לקח".

בכתב האישום הוזכר כי אזולאי עצמו תיכנן להגיע למסיבת הנובה ולבסוף חזר בו, וכי ארבעה מחבריו נרצחו על ידי מחבלי הנוח'בה. על סמך מידע זה בין היתר החליט בית המשפט לדחות את הבקשה לעצרו במעצר בית עד לתום ההליכים נגדו וקבע הרחק מהקצינה המלינה ואיסור יצירת קשר עימה וכן עם פרקליטים ושוטרים באופן ישיר.