יותר מאלף ילדים, בני נוער ומשפחותיהם השתתפו ביום כיף שנערך בסופרלנד ביוזמת הקרן לנפגעי טרור של הסוכנות היהודית בשיתוף עם הארגון לנפגעי פעולות איבה.

באירוע,  שהופק על ידי ארגון החוויה הישראלית, לקחו חלק ילדים המוכרים כנפגעות ונפגעי פעולות איבה עוד לפני 7/10 וילדים נוספים אשר נפגעו והוכרו כנפגעי טרור על ידי שני הארגונים במהלך החודשים האחרונים.

סמנכ״ל הסוכנות היהודית, יהודה סטון: "החיוכים על פני הילדים והמשפחות שהשתתפו באירוע בסופרלנד ממלאים אותנו בתקווה ושמחה, זהו סימן לניצחון הרוח האנושית על הטרור. אנחנו בקרן לנפגעי טרור של הסוכנות היהודית, גאים להיות חלק מהמסע המשותף הזה עם ארגון נפגעי פעולות איבה. ימים כאלה מחזקים את האמונה שהעם היהודי, בישראל ובתפוצות גם יחד, יוכל להתגבר על כל אתגר ולבנות עתיד מלא תקווה ושמחה עבור ילדינו."

יו"ר ארגון נפגעי פעולות איבה מר אייבי מוזס: "אני מברך על הפעילות המשותפת של הקרן לנפגעי טרור מטעם הסוכנות היהודית יחד עם ארגון נפגעי פעולות איבה שמהווה סנונית ראשונה לשיתופי פעולה נוספים בעתיד. הרגעים  שבהם רואים חיוך ועיניים בוהקות של הילדים אחים והורים שחוו שכול הם הרגעים המאושרים בחיינו".