נאומו של רה"מ בנימין נתניהו אמש (רביעי) בקונגרס זכה לכל אורכו לתשואות רמות מצד חברי הקונגרס ושאר הקהל, זאת לצד נוכחים במקום שבחרו להפגין בחולצות צהובות עם כיתוב אדום וזועק: "לחתום על עסקה עכשיו". מי שעוד לא נותרו אדישים הם כמובן המגיבים ברשת, שחלקם, אף שאינם ידועים כתומכי נתניהו, פיארו את נאומו.

העיתונאית ליאת רון כתבה בחשבון ה-X שלה: "ביבי נותן בראש, ואו". העיתונאי יגאל מוסקו הגיב גם הוא: "בלי הסתייגות - נאום מעולה. תורם להסברה של ישראל בעולם מבולבל וצבוע שהפך אותנו לפושעי מלחמה". גם הדובר לשעבר אילון לוי התייחס וכתב: "תאהבו אותו, אל תאהבו אותו, אבל זה רגע גדול בהיסטוריה היהודית".

בממשלה שיבחו את נאום נתניהו: "זכינו במנהיג"; לפיד תקף: "חרפה"
משרד החקלאות בבשורה ללולנים: הגדלה של חמישה מיליון במכסת יבוא ביצים ללא מכס

וזה לא הסוף. גם היחצ"ן רני רהב, שלא ידוע באהבתו לראש הממשלה, כתב: "ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו בנאום מבריק. מציע לכולם להמתין 24 שעות ואז להתחיל בביקורת". גם איריס חיים, אמו של יותם חיים ז"ל, כתבה: "באיזה שהוא שלב בכיתי ממש, מאד התרגשתי". 

מנגד, היו גם מגיבים רבים שהעבירו ביקורת על הנאום. פרופ' חגי לוין כתב: "סיכום נאום נתניהו: כלום, מילים ריקות, הפקרה, הצגה". עיתונאי הספורט לשעבר אוריאל דסקל כתב: "דעתי על נאום נתניהו בקונגרס האמריקאי: הוא אחראי על הטבח הגדול ביותר ביהודים מאז השואה". העיתונאי והמגיש גיא לרר החמיא לנאום, אך הוסיף ביקורת: "סוחף, מדויק, מעמיק, מעורר השראה, מביא כבוד בעולם. אם רק ישראל היתה מנוהלת כמו הנאום הזה".