יפעת זיילר פז, בת דודתה של החטופה שירי ביבס, העלתה היום (ראשון) סרטון קורע לב לחשבון האינסטגרם שלה שמציין כי מחר מציינים את יום הולדתו החמישית של אריאל ביבס. אריאל נחטף יחד עם אימו שירי ואחיו כפיר בן השנה מקיבוץ ניר עוז ושבוי בשבי החמאס מעל ל-300 ימים מבלי לדעת מה עלה בגורלם. אביו ירדן נחטף גם הוא בנפרד ועדיין שבוי תחת ארגון הטרור הרצחני.

הסרטון שהעלתה יפעת מגולל את ימי ההולדת המתועדים של אריאל מכל השנים ובסופו נכתב כי ״אין לנו תמונה מיום הולדת 5״. בתיאור הוידיאו נכתב: ״ביום שני, ה-5 לאוגוסט, נציין את יום הולדתו ה-5 של אריאל שעדיין נמצא בשבי החמאס. נשמח אם תוכלו להגיע, לתמוך בנו ולהזכיר לכולם שילד לא אמור לחגוג יום הולדת בשבי. ואריאל, המשפחה וכל יתר החטופים עדיין לא בבית. לוח הזמנים: 17:00 התכנסות בכיכר החטופים. 17:30 צעדה קצרה מכיכר הבימה ועד לכיכר החטופים. 18:00 אירוע לציון יום ההולדת של אריאל בכיכר החטופים. מי שלא יכול להגיע ורוצה לתמוך בנו מרחוק, אנו מבקשים בשעה 17:00 להדליק נר על עוגה ולהביע משאלה עבור אריאל ועבור כל החטופים - שיחזרו אלינו במהרה. הציפו את הרשת החברתית במשאלה לכבוד יום הולדתו של אריאל ותייגו את העמוד שלנו bring.bibas.back״.

באחת התגובות שנרשמו על הסרטון נכתב: ״הם כנראה כמו שרמזו בחדשות יהפכו לרון ארדים״. אותה תגובה לא הצליחה להשאיר את יפעת אדישה שהגיבה: ״העמוד היה מנוהל ע״י המשפחה. תגובה מסוג זה היא חסרת רגישות, נבקש להשאיר תגובות חיוביות ומחאות תקווה. עבורנו ועבור משפחתנו שבשבי. תודה״.