העיתונאי יהודה שלזינגר עורר אמש סערה בתכנית הבוקר של קשת 12, לאחר שהתבטא בנוגע לחשדות בנוגע לאירועים בשדה תימן. "זה מעניין לי את העכוז מה עושים לבחורצ'יק הזה", ציין והוסיף: "הדבר היחיד שמבחינתי הוא בעיה פה, זה שזה לא מדיניות מוסדרת של המדינה להתעלל בעצירים האלה. כי בגדול, זה גם מגיע להם וזה אחלה נקמה שאנחנו צריכים לתת להם, ודבר שני, אולי זה גם ישמש אותנו כהרתעה". 

לאחר הסערה שעורר בשידור חי: הבשורה של קשת ליהודה שלזינגר | דיווח
שחרור חטופים ונסיגת צה"ל: ההסכם שעשוי למנוע את המתקפה האיראנית | דיווח

היום (חמישי) הוא בחר להביע התנצלות על הדברים, זה במהלך תכניתו ב-103FM יחד עם ברק סרי. "חטפתי ביקורת מוצדקת לגמרי, זו הייתה טעות, טעיתי. לא צריך להצדיק מעשה פלילי, אסור לעשות מעשה פלילי, זו הייתה טעות לומר את זה", אמר. 

עם זאת, הדגיש: "אני כן עומד על דעתיי שאני קורא לממשלת ישראל לחוקק את חוק עונש מוות למחבלים שהיה צריך מזמן לחוקק. ברק סרי מצידו, השיב: "לבוא ולהפוך את זה היום לסוגיה של ימין ושמאל, זה קשקוש מקושקש. 95% אחוז מהאנשים אין להם עונש שהם לא מאחלים למחבלים האלו. מי לא רוצה שהם יסבלו עד סוף ימיהם על המעשים שהם עשו? כל החלוקה הזו שיש מי שמנסה לצייר שיש כאלה עם אמפתיה אליהם. מי אמפתי? הוויכוח הוא אחד - האם אנו רוצים להיות כמו השכנים שלנו?".