שרת התחבורה מירי רגב שמונתה כאחראית לטקס השבעה באוקטובר, כתבה בתגובה לדבריו של הזמר עידן עמדי כי גם היא חושבת כמוהו: "חייבים להתאחד ולפעול יחד, צר לי שהדברים השקריים שהוצגו בתקשורת הטעו אותך". היא הוסיפה שכאשר דיברה על רעשים היא דיברה על מי שמסיתים נגדה: "משווים אותי לסינוואר ומאיימים על חיי. באף שלב לא דובר על משפחות שכולות, משפחות חטופים או קהילות כאלה ואחרות. לצערי התקשורת מעוותת מסלפת ומפלגת". 

את דבריה כתבה לאחר שהזמר והלוחם עידן עמדי, שנפצע קשה בקרב בעזה, התייחס לסערת מינויה של השרה מירי רגב להפיק את אירוע הזיכרון הממלכתי לטבח השבעה באוקטובר. הוא הגיב לביקורת של רגב על כך שכינתה את הביקורת נגדה כ"רעשים", וכתב: "זה לא 'רעשים', זה האחים והאחיות שלנו. כל מי שהגיע לדרום ב-7.10 תהה בסתר לבו אם יזכה לחזור למשפחתו ולאוהביו".

חנוך דאום הודיע כי ינחה את הטקס האלטרנטיבי ותקף את רגב: "דברים מכאיבים"
"עדות חיה לפילוג והסתה": מירי רגב נגד התקשורת

הסרטון שמירי רגב צירפה כתגובה לעידן עמדי (צילום :לשכת השרה)

הוא הוסיף וכתב לצד הפוסט של חנוך דאום על בקשתו להנחות את הטקס האלטרנטיבי: "בשדרות, בכפר עזה, באופקים ובבארי, אותו עם. אותם שברים, אותו געגוע".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מגיב לרגב. עידן עמדי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מגיב לרגב. עידן עמדי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כפי שפורסם, דאום הודיע אמש כי ינחה את טקס הזיכרון האלטרנטיבי לציון יום השנה לטבח השבעה באוקטובר. דאום הסביר כי ההחלטה התקבלה "לאחר ששמעתי את דבריה הפוצעים והמכאיבים כל כך של מירי רגב. קיבלתי על עצמי להנחות את טקס הזיכרון הלאומי של המשפחות השכולות והחטופים".

דאום הוסיף: "דיברתי עם מארגני הטקס ואני מתחייב שזה יהיה טקס ממלכתי, מאחד, שייתן מקום לכאב ולזיכרון הישראלי על כל גווניו. כשם שהגיבורים שלנו נלחמו יחד באותה שבת ארורה, כך אנחנו נעמוד יחד, מימין ומשמאל, דתיים וחילוניים בחיבוק משותף. לזכרם".

מוקדם יותר אתמול, עדכנה רגב כי הטקס יתקיים ללא קהל כדי לכבד את זכר הקורבנות. דבריה עוררו זעם בקרב משפחות חטופים ושכולות, לאחר שאמרה: "אני אחראית על הטקסים הממלכתיים כבר עשור, ויש תמיד כאלה שלצערי לא מרוצים, אבל הם לא רבים. אני מתעלמת מהרעשים - אמשיך להוביל את הטקס".