החטופה נועה ארגמני שחולצה משבי חמאס בעזה ב"מבצע ארנון" לאחר 246 ימים סיפרה אמש לראשונה על הימים הקשים בשבי. בסרטון ששודר ב"חדשות 12" חשפה ארגמני מול דיפלומטים של מדינות G7 בטוקיו שביפן את התופת שעברה במחיצת שוביה.

אלא שהיום (שישי), טענה ארגמני כי חלק מהדברים הוצאו מהקשרם. כך לדוגמא, ארגמני כותבת כי היא לא הוכתה ושיערה לא נגזז ומוסיפה דבריה כפי שאמרה אותם: "בסוף השבוע הזה, אחרי הירי, כפי שאמרתי, היו לי חתכים בכל הראש ונפגעתי בכל הגוף". ארגמני הדגישה כי היא לא הוכתה, אלא נפגעה מקריסה של מבנה לאחר הפצצה של חיל האוויר. "בתור קורבן של ה-7 באוקטובר לא אתן לעצמי להיות קורבן פעם נוספת על ידי התקשורת", חתמה את דבריה. 

כאמור, בעדותה סיפרה וגוללה ארגמני בפני הדיפלומטים את שעבר עליה ב-7 באוקטובר, בזמן שבילתה עם בן זוגה אבינתן אור שנחטף גם הוא ועדיין נמצא ברצועת עזה, במסיבת "נובה". "התחלנו לשמוע טילים. ראינו סרטון של מחבלים נכנסים לבית של משפחה ואז הבנו שמשהו חריג קורה ושאנחנו צריכים לברוח. ברחנו במשך ארבע שעות וכל הזמן ירו עלינו", סיפרה.

בסיום ניצלה את הבמה כדי לקרוא להחזרתם של החטופים שנותרו בשבי: "שרדתי את 7 באוקטובר ושרדתי את ההפצצות. שרדתי גם את החילוץ, אבל זה נס. אנחנו צריכים להחזיר את החטופים, לפני שיהיה מאוחר מדי. אנחנו לא רוצים לאבד עוד אנשים בנוסף לכל אלו שכבר איבדנו. הם חוששים יום-יום לחייהם".