אבל כבד נפל על בני משפחתו, חבריו ומוקיריו הרבים של רס"ר במיל' יוחאי חי גלאם ז"ל (32) מנתניה – לוחם בגדס"ר 6310 בחטיבת ירושלים, שנפל בקרב במרכז רצועת עזה.

גלאם הותיר אחריו אישה ותאומות כבנות שנה ושמונה חודשים. אחותו רווית, סיפרה בבכי לאחר קבלת הבשורה הנוראית על נפילת אחיה: "אנחנו חמישה אחים ואחיות, יוחאי הוא בן הזקונים. כשהוא נולד הייתי בת 16 ואנחנו מאוד מאוד קשורים, אני לא יודעת איך נמשיך בלעדיו".

עמית פרידמן ז"ל הובא למנוחות: "גדל בבית ציוני וערכי, אדם עם לב זהב"
"גיבור ישראל": סמ"ר עמית פרידמן נפל בקרב בדרום רצועת עזה

עוד סיפרה: "אחי תמיד היה אדם עם ערכים ונתינה. הוא עשה שנת שירות לפני הגיוס לצה"ל ואז התגייס לסיירת רימון. במילואים הוא שירת בחטיבת ירושלים, יוחאי תמיד התנדב. הוא אדם דתי וב-7 באוקטובר, כאשר שמע על מה שקרה בדרום, הוא ביקש אישור מהרב להפעיל את מכשיר הטלפון הנייד. הוא קיבל את האישור ומיהר לרוץ ולהתנדב לשרת במילואים".

גלאם היה הנדסאי בניין ומה-7 באוקטובר שירת בכמה סבבים במילואים בדרום ובצפון. "אחי אמור היה להשתחרר ב-12 בספטמבר. בשבוע שעבר הוא יצא ליומיים לחופשת התרעננות, וניצלנו אותה כדי לטייל ביחד. עכשיו מתברר שזו הייתה הפרידה, בלתי נתפס", היא אמרה עוד.

גלאם התחתן לפני כארבע שנים, ולבני הזוג תאומות כבנות שנה ושמונה חודשים. "הוא כל הזמן תמך במשפחה. כשבעלי נפטר, הוא תמך בי וחיזק אותי, יוחאי הוא האח שהכי קשור אליי. תמיד היה עם נתינה ורצון לעזור לכולם", הוסיפה. גלאם יובא הלילה בחצות למנוחות עולמים בחלקה הצבאית בבית העלמין בנתניה.