שלט מעורר מחלוקת נתלה הבוקר ברחוב מבצע קדש בבני ברק. השלט מזמין את תושבי העיר החרדית לקורס "חוזרים בתבונה" שמציע תהליך חילון ברוח הנאורות, המדע ותנועת ההשכלה - על משקל תהליכי חזרה בתשובה ברוח היהדות. 

המיזם שייך לפעיל נאור נרקיס, שעוסק בהשפעה על הדמוגרפיה, הסללת החברה החרדית לעוני ובהשכלת החברה החרדית והודהד על ידי העיתונאי אורי משגב. כמה שעות לאחר תליית השלט כתב נרקיס ברשתות החברתיות כי הוא חווה איומים על חייו. 

מבחינת הפוליטיקאים, גבר חרדי אינו אחראי לכלום: הוא רק תורם זרע | עו״ד ד״ר יפעת סולל 
אולי הגיע הזמן לתת לפלג הירושלמי אוטונומיה | רפי קרסו

בסמוך לזמן תליית השלט פרסם נאור נרקיס בדף הפייסבוק שלו פוסט המציג את תמונת השלט עם הכיתוב: "אם החרדים ישרפו או ישחיתו את השלט של ״חוזרים בתבונה״, נדע שבני ברק היא מקום שבו שורפים ומשחיתים נשמות של בני אדם ומונעים מהם את חופש הבחירה".

כמה שעות לאחר תליית השלט פרסם נרקיס ברשתות החברתיות שהוא מקבל איומים על חייו וכתב: "אני מקבל איומים קונקרטיים לחיסול. אני מבקש מכם, גם אם מבקרים אותי, להגן על החופש הבסיסי שלי לחיות". 

מ"חוזרים בתבונה" נמסר בתגובה: "נגיע עם תכני חוזרים בתבונה לחילון ברוח תנועת ההשכלה (כמו גם עם עלונים, סרטונים שלטים ועוד) לחברה החרדית ולמי מתוכה שצמא לידע, להשכלה ולקידמה. אנו מקבלים המון תמיכה ופרגונים מצעירים חרדים שרוצים להתחלן וזה מחמם את הלב. לא נירתע מאיומים ונמשיך בדרך להאיר ולהנאיר לחברה החרדית את העתיד"

אתמול, לקראת העלייה בקמפיין כתב נרקיס בפייסבוק: "בעוד הפרצוף של גולדקנופף מחר יהיה מזועזע לחלוטין ממה שהוא יראה ברחוב החרדי, עשרות אלפי צעירים חרדים יחייכו שסופסוף יש להם כתובת". 

חשוב לציין כי נראה שמדובר במיזם אמיתי ורציני שמיועד להציע מענה ומסלול אפשרי להשכלה עבור חברי וחברות הקהילה החרדית שיהיו מעוניינים בכך, ולא בהטרלה.