ליאל אברהמי, בת זוגו של אורי דנינו שגופתו הושבה הלילה (ראשון) מעזה ביחד עם גופותיהם של חמישה חטופים נוספים, שוחחה עם ענת דוידוב ואודי סגל ברדיו 103fm וספדה לבן זוגה.

טרגדיה: פורסמו שמות ששת החטופים שגופותיהם הוחזרו מעזה
"עצירה מוחלטת של המדינה": משפחות החטופים מגבירות את המחאה לאחר חילוץ הגופות

"התחלנו לקבל הודעות כמו כל המדינה בטלגרם משמונה בערב", שחזרה, "את ההודעה הרשמית קיבלנו רק אחרי 8 שעות ב-4 בבוקר בדיוק, רק אז היה זיהוי רשמי והודיעו לנו".

"זה נורא כי אתה רוצה להיאחז בתקווה וכופים עליך בשורה לפני שהיא לא רשמית. הכניסו אותנו לגיהינום כבר בשמונה בערב. המתנו יחד, קיווינו, התפללנו, בשום תרחיש לא ציפינו לסוף כזה. אנחנו יודעים שאורי היה חי עד ממש לא מזמן, ממש לא מזמן. יודעים. זה קרה ממש לאחרונה. הקצינים שלנו הודיעו לנו. נדרוש ונקבל תחקיר מלא ומפורט של הכל. כרגע אנחנו עוד המומים ושבורי לב מהבשורה. מדברים אלינו ולי זה מרגיש שאני דמות בסרט". 

בהמשך ספדה לבן זוגה: "אורי שלי גיבור, הוא ברח מהמסיבה ויצא מהתופת וחזר כדי להציל אנשים נוספים ונחטף איתם. הוא שרד יותר מ-300 ימים בשבי כדי לחזור אחוז תקווה ואמונה, הוא מצטיין בכל דבר שהוא עושה. פייטר, אח בכור לארבעה אחים שבורים, בן בכור להורים מרוסקים, בן הזוג הכי טוב שאפשר לדמיין". 

בתוך כך, אלחנן דנינו, אביו של דנינו ז״ל, זעק בגלי צה״ל בהמשך לשמועות שהתפשטו אתמול בכל המדינה על הירצח בנו:  ״בבקשה מכם, גיבורי המקלדת, תפסיקו, חדל! רצחתם אותנו משמונה בערב. חדל! אני מתחנן ומבקש למען משפחות אחרות, שלא יעברו את מה שאנחנו עברנו הלילה. תפסיקו לאסוף נקודות רייטינג ועוקבים על גב של משפחות שכולות. בבקשה, מדובר פה בחיים של אנשים! אני קורא לגורמי המדינה לטפל באנשים כאלה ולשים אותם מאחורי סורג ובריח״.

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm